13. heinäkuuta 2017

Niin lomalla

Meidän perhe on ollu niin lomalla, ettei koneelle ole juurikaan kerennyt istahtaa. Ollaan oltu paljon ulkona, otettu aurinkoa, syöty paljon jätskiä, menty vasta myöhään sisälle ja nukkumaan, syöty ulkona ja käyty puistoissa. Mä oon myös viettänyt tosi paljon aikaa tallilla, ja ollaankin tehty Nicen kanssa monena päivänä läpsystä vaihto kun hän on tullut töistä kotiin, oon mä vuorostani lähtenyt tallille ja siellä onkin vierähtänyt aina monta tuntia ja kotiin oon tullut kun lapset on olleet jo nukkumassa.




Käytiin myös Dessin kanssa edellisenä viikonloppuna laivalla, ja oli kyllä ihanaa päästä vähän viettämään aikaa kaverin kanssa. Lapset olivat ikävöineet, mutta myös nauttineet ajastaan Nicen kanssa.

Loppukesälle meillä olisi vielä suunnitelmissa käydä lintsillä, sikilän Kotieläinpuistossa ja onhan tässä vielä mun omalta bucket listiltäkin juttuja tekemättä. Toivotaan vaan että nyt nää ihanat säät hellis meitä vähän kauemmin.

Jotenkin hirvittää ajatella että tää kesäloma on ihan kohta ohi, kun elokuun alussa Limppu palaa päiväkotiin. Onneks meillä on tosiaan vielä tulossa elokuussa ulkomaan-matka, niin pääsee vielä hetkeksi lämpöön. Odotan matkaa jo niin innolla ja tiedän että lapset tulee nauttimaan siitä niin paljon! Nyt on passitkin jo hankittu ja enää periaatteessa puuttuu matkalaukkujen pakkaaminen!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti