15. kesäkuuta 2017

Torstai




Tänään lähdettiin aamusta liikkeelle. Pakattiin kaikki tarvittava mukaan ja suunnattiin keskustaan. Treffattiin matkan varrella mun sisko ja mentiin hakemaan evästä lidlistä. Ostettiin kaikkea herkkua ja käveltiin jokirantaan, johon pistettiin piknik pystyyn. 

Lapset olivat ihan innoissaan ja istuivat nätisti viltillä, vaikka oltiin ihan veden vierellä. Mulla oli alkuun kauhuskenaariot kuinka joudun onkimaan kaikki kolme lasta Porvoonjoesta, mutta kaikki sujui oikein mallikkaasti.

Meillä oli eväänä lihapasteijoita, nakkejä, lihapullia, kirsikkatomaattia, keksiä ja sipsiä sekä jätskit, jotka kuitenkin sulivat aivan liian nopeasti, joten säästin mun ja Rafaelin jätskit kotiin ja pakastin uusiks :D Mun lempparijätskit muuten on Lidlin Neo Classic keksisuklaajätski ja Magnumin Classic. Mikä sun lempijätski on?

Piknikin jälkeen käytiin pikaisesti Cittarissa ostamassa kaikille lapsille uudet lelut, kun oltiin luvattu jotain kivaa heille. Rafael sai Ryhmä haun Toman, Liam Lego Batman-pakkauksen ja Rosalie ihka ensimmäisen barbiensa, jota hän kantoi niin onnellisena. Jouduin tosin kotona vähän tunaamanan barbia vähän vauvaystävällisemmäksi poistamalla barbin kengät ja laittamalla hiukset kiinni Rosalien omalla pampulalla, kuminauhojen sijaan. 
 Cittarin jälkeen lähdettiin kävelemään kotiinpäin ja oli niin ihana sää, ettei edes haitannut työntää sata kiloa painavia rattaita, jotka oli täynnä kauppakasseja ja kaksi lasta. Kotona laitoin Rosalien heti nukkumaan, ja Rafael oli simahtanut jo rattaisiin. Liam sai jäädä rakentamaan uusia legojansa ja mä lepäilin sohvalla.

En tajua miten ihmeessä mun pienestä Limpusta on kasvanut jo niin iso! Hän rakensi aivan itse ohjeita seuraamalla Batmanin helikopterisysteemin. Pyörittelin helikopteria käsissäni ja olin ihan mykistynyt! Miten ihmeessä ja missä välissä hän on kasvanut, apua, ihana!

Iltapäivästä käytiin vielä Nicen kanssa kaupoilla ostamassa vähän kukkia terassille, hankkijalta uusia ratsastuskamoja ja postissa hakemassa mun fudgen shampoo! Joka ei ikävä kyllä mun mielestä tehnyt tarpeeks isoa muutosta ja ens kerralla pidän sitä päässä vähintään 15min ni katotaa ku on liila pää, haha!

Ainii muuten! Meidän tallilla on vastasyntynyt varsa! Niin ihana! Mulla on siitä instassa kuva (@laurajohannau), mutta koitan saada joku päivä parempia kuvia järkkärillä.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti