24. toukokuuta 2017

UUDET TUULET

Uudet tuulet blogissa, nimittäin mun blogini liittyi takaisin kaksplussan blogiverkostoon. Tää tuli ehkä vähän yllättäen, mutta olin jo pidempään harmitellut tätä yksinäisyyttä, mikä on kun bloggailee ihan omillaan, kuulumatta mihinkään yhteisöön. 
Aikoinaan kaksplussan yhteisö antoi mulle paljon uusia kokemuksia, tapahtumia ja ihania ystäviä, joista oon niin kiitollinen. Joten innolla odotan mitä tulevaisuus vielä tuo mukanaan.

Blogissa siis luonnollisesti muuttui ulkoasu vähän, mutta muuten tää ei oikeastaan vaikuta lukijoihin mitenkään, koska samalla osoitteella pääsee edelleen lukemaan mun juttujani.

Mutta ihanaa kun te vanhat lukijat ootte edelleen meidän matkassa mukana ja uusille lukijoille toivotaan tervetuloa! :)

P.s meidät löytää myös instagramista ja snapchatista nimellä laurajohannau 


4 kommenttia :