27. toukokuuta 2017

Tallin kevätkirmaus

Tänään suunnattiin koko perheen voimin iltapäivästä tallille keväkirmaukseen/kevätjuhlaan. Okei, me mentiin mun äidin ja Liamin kanssa edeltä auttamaan järjestelyissä.

Ohjelmassa oli ihania esityksiä, mm. pukuratsastusta jossa nähtiin Darth Wader, Peppi Pitkätossu, Keiju yms. oli pari eri näytelmää, missä "tubettaja" joutui vaaraan ja sen seuraajat pelastaa sen, aivan huippu! Ja pienten ratsastajien oma versio Kolmesta kilipukista. 

Nähtiin myös esteratsastusta, kouluratsastusohjelma, oli paalileikkiä, katrilli, talutusratsastusta ja istuntaharjoitusnäytös. Tapahtumassa oli myös tietty buffa, jossa toinen toistaan herkullisempia piirakoita, pizzoja ja makeita herkkuja kuten allekirjoittaneen mokkapalat :D omakehu vähän haisee...

Mies lähti tallilta aiemmin lasten kanssa, koska lapset alkoi väsymään ihan totaalisesti, eikä jaksaneet enää istua katsomassa joten oli parempi lähteä kotiin. Mä jäin vielä äidin kanssa auttamaan laittamaan kaikki tallilla paikoilleen ja roudaamaan tavaroita.

Pakko kyllä sanoa, että mulla on ihan paras harrastus ja paras talli jossa käydä. Ihanaa kun järjestetään tuollaisia tapahtumia. Kaikki ratsastajat esityksissä oli niin rohkeita ja hepat käyttäyty nätisti. Jäi älyttömän iloinen fiilis koko päivästä. Pojatkin talutusratsastukseen, Rafael ekaa kertaa ja Liam toista kertaa ja molemmat tykkäs kovasti. Toivoisin, että mun lapset seurais mua jalanjäljissä ja innostuis ratsastuksesta ja oonkin ilonen aina kun saan ne raahattua mukaan tallille. Yleensä vaan mulla on joko itselläni ratsastus tai siivoan ja ruokin hevosia, jolloin en pysty katsoa ollenkaan lasten perään, jolloin luonnollisesti nää kerrat tallilla jää aika harvoiksi.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti