21. toukokuuta 2017

KESÄ - parasta

Ihanat lämpimät ilmat saapui vihdoin! Ollaan otettu ihan kaikki ilo irti siitä ja lähdetty ulos aamusta ja tultu sisään vasta iltapalalle ja suihkuun pesemään hiekat ja hiet pois. Limppu oli eilen kyllä aikamoinen näky, kun mentiin sisään, oli hän päästä varpaisiin ihan lian peitossa, koska oli rymynnyt menemään koko päivän shortseissa ja t-paidassa. Kyllä on maistunut uni hyvin kaikille, jopa päiväunet meidän viisveelle, joka on päättänyt, ettei päikkäreitä enää nuku.



Ollaan käyty käppäilemässä pieniä lenkkejä, käyty puistossa ja oltu omalla pihalla vaan. Mä oon saanut älyttömän hyvin väriä pintaan ja oon tainnut vähän polttaa mun otsan, sen verran se punottaa, muttei onneksi ole kipeä. Lapset koitan vielä suojata auringolta vaatteilla, ja ainakin toistaiseksi se on sujunut hyvin. Laitetaan rasvat sitten kun päästään rannalle ja tietty kun lähdetään elokuussa Roodoksen auringon alle. Tää lämpö vaan tekee jotain ja on niin tajuttoman onnellinen fiilis joka päivä kun on niin ihanat ilmat. Itsekin jaksaa istua hiekkalaatikon reunalla, kun voi vaan ottaa aurinkoa.

Parin viikon päästä lapset jää kesälomalle päiväkodista, ja oon ajatellut rytmittää meidän päiviä kiertelemällä eri puistoissa ja picniceillä. Täytyy ottaa selvää mitä ohjelmaa Porvoossa on kesällä lapsille, koska nyt on kerrankin aikaa kunnolla niin mun on pakko saada meidät liikkeelle täältä meidän pikkulähiöstä, haha :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti