15. toukokuuta 2017

ÄITIENPÄIVÄ

Eilen vietettiin äitienpäivää. Mut "yllätettiin" ihanalla aamiaisella ja lahjoilla klo 7.30. Mulla on ehkä vähän eri käsitys pitkään nukkumisesta kuin mun miehellä ja lapsilla. No, aamupalan ja lahjojen avaamisen jälkeen menin itsekkäästi takaisin nukkumaan, koska väsytti aivan tajuttomasti. Mies ilmeisesti tajusi mun "hienotunteisen" vihjeen ja puki lapsille päälle lähti pihalle.

Sain Limpulta lahjaksi ihanan kortin jossa oli Limppu puhaltamassa sydämiä ja rentoutumispurkin. Rafaelilta sain hienon maalauksen, jossa oli kehykset. Ripustin taideteoksen meidän keittiön seinälle.

Kun heräsin aamupäikkäreiltä meikkailin rauhassa ja kun olin valmis lähdettiin vielä pienelle kävelylle lasten ja Nicen kanssa.

Lasten päikkäreiden jälkeen lähdettiin mun äidille ja vietettiinkin siellä loppupäivä. Tehtiin äitin kanssa pari kakkua ja ainakin lapsille kelpas paremmin kun hyvin!

Kaiken kaikkiaan taas ihana äitienpäivä takanaan, just niin rento ja meidän näkönen mistä tykkään :)



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti