5. huhtikuuta 2017

#MOMLIFE

Kotiäidin arjessa tapahtuu yleensä hyvin vähän mitään ekstraa, ainakaan mun arjessa. Viikot pyörii lähinnä samalla kaavalla lapsien kanssa ulkoillen, kaupassa käyden, välillä kirppistellen, harvemmin shoppaillen, kirjastossa käyden, välillä perhekahvilassa käydään kääntymässä ja unohtamatta tietenkään niitä useita lääkärikäyntejä, kun lapset on usein kipeinä. Joten nyt tää huhtikuu on ihan poikkeusjännä, koska luvassa on kaikkia kivoja juttuja kodin ulkopuolella.

Pääsiäisenä mulla on ensimmäinen ratsastusvalmennustunti. Oon aiemmin käynyt pari kertaa viikossa meidän ratsastuskoulun normaaleilla ratsastus tunneilla ja nyt kun oon mukana RatUn Talent Programissa, niin vuoden sisään meillä on kuusi valmennustuntia. Mua jännittää, mutta samalla odotan innoissani, koska mua ei oo ikinä ennen opettanut kukaan muu tämän 17 vuoden aikana mitä olen ratsastanut, kuin tämä mun nykyinen ratsastuksenopettaja. Oon tavannut tän valmentajan toissaviikolla,  kun meille tehtiin lähtötasontarkastus ja hän vaikuttaa mukavalta, ja ainakin silloin sellaiselta, joka opettaa positiivisella ja kannustavalla tavalla. Mua vaan vähän jännittää mun ratsuni, että kuinka yhteistyöhaluinen hän sattuu olemaan, ettei ihan nolata itseämme.

Pääsiäinen jatkuu vielä ratsastuskisoilla, joihin mun olisi tarkoitus osallistua. Oon aiemmin mennyt vaan Helppo C kouluohjelmaa, ja nyt olla tarkoitus koittaa Helppo B kn specialia. En oo harjoitellut rataa edes valmiiksi joten tässä tulee vähän kiire. Mutta positiivisin mielin, jos unohdan radan, niin ainakin sain taas vähän lisää kokemusta kisatilanteesta.

Huhtikuussa on myös jokavuotiset lapsimessut, joihin saan teille arvottavaksi kaksi lippua, laitan arvonnan pystyyn varmaankin instagramin puolella, mutta tuun vinkkaamaan siitä tänne vielä. Itse ajattelin keretä käydä siellä kiertämässä lauantaina aamupäivästä, joten jos joku muukin on silloin liikkeellä siellä, niin ois kiva moikkailla :)
Lauantaina on myös Indiedaysin blogigaala, johon pääsen ihanan Sofian avecina ja luvassa on varmasti aivan huikee päivä ihanien tyttöjen kanssa <3

Loppukuusta juhlitaan meidän Rosalien 1v synttäreitä, ja niiden suunnittelemista en oo edes kerennyt aloittaa, mutta väriteema on ainakin vaaleanpunainen :)

4 kommenttia :

  1. Hauskaa lukea näitä siun heppajuttuja, koska haluisin olla heppatyttö kans mut oon allerginen :--C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :)!!,siis että tykkäät, ei että oot allerginen :(

      Poista
  2. Tsemppiä siulle valmennukseen ja kisoihin! <3 Miust on kiva katsoa ja lukee muiden kisa ja valmennusjutuista. Itestäni on tullu vaan tämmönen höntsääjä lähinnä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Muassa jännittää vaan aina ihan hirveesti :D

      Poista