12. huhtikuuta 2017

IBA inspiraatiota asuun

Tällä kertaa mulle muodostui hyvinkin selkee kuva mitä haluan päälleni laittaa gaalaan. Itse sanana "gaala" on tässä tapauksessa vähän harhaanjohtava, koska ainakin aiempina vuosina pitkien iltapukujen sijaan pukeutuminen on ollut aika vapaamuotoista noissa kekkereissä, joskin todella inspiroivaa ja aina jännä nähdä minkälaisia asuja muut bloggajaat on ylleen loihtineet.

Lähdin liikkeelle tosi basic jutuista ja nykyään vannon rentouden nimeen, koska mikään ei vedä itsetuntoa alemmas kuin epämukava asu. En osaa tippaakaan kävellä korollisilla kengillä, ja onneksi multa löytyy supersöpöt herrasmieskengät kaapista, melkein käyttämättömät sellaiset. Mekon tilasin hennesiltä, enkä itse asiassa ole vielä päässyt kokeilemaan sitä, siis sormet ristissä, että se istuu niin kuin pitää.

Hiuksiin mulla olis tarkoitus tehdä vähän isompi muutos, mutta saa nähdä kerkeänkö toteuttaa sen ennen blogipäivää. Mutta lyhyellä polkalla jokatapauksessa mennään ja vähän laskin sen varaan, että mun kampaajaystävä(t) tekis mulle kampauksen gaalaan :D

Miltä tää teidän mielestä näyttää?

5 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Niin mustaksi! Toivottavasti se mun mekko vastaa tollasta eikä oo ihan säkki 😂

      Poista
  2. Kivalta näyttää!! Kivaa nähdä taas lauantaina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) tuutko lapsimessuille kans?

      Poista
    2. En mie taida, kun ei oikein ole sopivaa väliä :D

      Poista