11. helmikuuta 2017

IHAN KOHTA

Ihan kohta viisvee, ihan kohta kaksvee ja ihan kohta yksvee. Sen ikäiset vauvat meillä asuu. Ja vauvoja he on, kaikki mun vauvoja, aina. Mä aina ajattelen, että kaikella on tarkoitus ja jaksan hämmästellä, kun elämä heittää epätodennäköisyyksiä mun eteeni. Esikoinen syntyi raskausviikolla 40+0, tiistaina, vähän yli kolme iltapäivällä. Keskimmäinen syntyi tiistaina, vähän yli kolme iltapäivällä. Lasteni syntymäkuukaudet menevät järjestyksessä 2,3,4. Aika jänniä juttuja.

Tosiaan meillä tämä kevät vietellään kaikkien perheenjäsenten synttäreitä, paitsi mun. Poikien synttärit pidetään aina yhdessä, koska heidän syntymäpäivillään on kymmenen päivää eroa, tai riippuen onko karkausvuosi, niin yksitoista päivää eroa.
 Mun pinterest täyttyy inspiskuvista, ja meinaan jo vaipua epätoivoon, kun esikoinen vaihtaa viiden minuutin välein synttäreiden teemaa ja koitan saada sovellettua kaiken, että synttärisankarit olisivat tyytyväisiä. Vaikka tiedän, että loppupeleissä heitä ei edes kiinnosta muu kuin ilmapallot, lahjat ja kakku, varmaankin just tuossa järjestyksessä.

Teemaksi meille nyt valikoitui Ryhmä Hau/Star wars. Lautaset, mukit, ilmapallot, servetit on hankittu ja ne on teemalla Ryhmä Hau. Kakkuja tulee kaksi, toinen Ryhmä Hau, toinen Star Wars. Ja tää on pisin mihin asti oon päässyt. Oon miettinyt jonkin verran myös muita tarjottavia ja delegoin suolaisten piirakoiden teon mun siskolle.

Vauvan ekoille synttäreille oon hankkinut vaahtokarkkeja ja tahdon (huom, minä tahdon :D) mahdollisimman paljon pastellisia sävyjä, vaaleanpunaista, ehkä vähän minttua. Synttärimekko on valmiina, ja se on täydellinen, uniikki, one of a kind ja sen kaveriksi joku glitteripanta ja glitteribaltsut.









Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti