23. tammikuuta 2017

Ihana viikonloppu

Ihana viikonloppu takana! Perjantaina suuntasin Veeran luokse, jossa me laittauduttiin yhdessä Veeran, Essin ja Annikan kanssa. Illalla otettiin nokka kohti vantaata ja Sofian synttäribileitä. Meistä lähti aivan tajuton meteli ja mulla ei oo pitkään aikaa ollut niin hauskaa! Meidän porukka on vaan niin paras! Ja ono niin tajuttoman kiitollinen että oon tutustunu näin mahtaviin tyyppeihin! Ootte kultaa <3

Oltiin takaisin Veeran luona vasta puoli neljä ja se on ihan ennätys mulle, kun tällanen mummo ei jaksa myöhään bailata. Veera oli laittanut mulle niin ihanan muhkean pedin ja sain niin hyvät unet monen katkonaisen yön jälkeen! Ja aamulla olo oli kun uudesti syntyneellä, vaikkei olis ihan heti uskonu kun edellinen ilta venyi pitkäksi.

Kotona mua odotti mun vauvat joilla oli ollut kova ikävä ja päästiin juhlistamaan kakkukahveilla mun siskoa ja veljeä, joilla oli myös synttärit. Tuntuu että tosi monella on tammikuussa synttärit.

Sunnnuntaina mulla ja mun äidillä oli ratsastus yhdeltätoista. Oli kyllä niin super tunti taas ja niin onnistunut fiilis tunnin jälkeen. Ratsastuksen jälkeen jatkettiin tallihommilla ja kotona olin kolmen aikoihin. Tykkään niin meidän tallista ja siitä kun pääsee ihan ajan kanssa puuhailemaan heppojen kanssa. Nyt tammikuussa tuli 17 vuotta täyteen siitä kun aloitin ratsastuksen ja just tuolla kyseisellä tallilla.

Ihan paras viikonloppu. Nyt jatkuu taas arki ja seuraavaks aletaankin suunnittelemaan poikien synttäreitä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti