17. huhtikuuta 2016

LAPSIMESSUT '16

Nyt on taas lapsimessut koettu tältä vuodelta. Nää oli meidän kolmannet lapsimessut, joihin ollaan osallistuttu. Alunperin tarkoitus oli lähteä Limpun kanssa kahdestaan, koska en olisi tämän mahan kanssa pystynyt lähtemään molempien lasten kanssa, mutta mun kivaksi yllätykseksi Nicce halusikin lähteä mukaan. Häntä ei niinkään lapsimessut kiinnostaneet, mutta pienoismallinäyttelyt, sekä eläinystävämessut ja siellä joku koirankoulutusseminaari, jota he kävi Limpun kanssa katsomassa.

Me saatiin myös seuraa Juliasta, Hugosta ja hetken kerettiin Klaran ja Sirankin kanssa kierrellä. Tällä kerralla messuilta ei lähtenyt mukaan muuta, kuin Porvoolaisia metrilakuja sekä Mehujehu. Lähdin messuille enemmänkin sillä asenteella, että lapsille olisi tekemistä ja nähtävää, enkä niinkään shoppailemaan. Siellä oli kyllä toinen toistaan ihanempia ständejä ja vaatteita! Bongailin muutaman uuden merkin, ja oli ihan päästä hypistelemään tiettyjen merkkien kankaita, että miltä ne tuntuu, ja miltä mikäkin koko näyttää silmään ihan livenä, jos laitan netin kautta tilausta menemään.

Oliko joku teistä messuilla? Löytyikö sieltä paljon ostettavaa?

















Messuilta mentiin koko porukalla syömään, ennen kuin lähdettiin kotiin. Ruokailun jälkeen mulle iski ihan yhtäkkiä aivan kamala olo. Oksetti, tärisytti, näkö lähti hetkeks, enkä meinannut päästä pystyyn. Meillä onneks tuli tosi pian bussi, ettei tarvinut pitkään kärsiä siellä ihmisten ilmoilla ja n. 5km ennen Porvoota mun olo helpottui hetkellisesti. Pitkin iltaa mulle palasi taas huono olo, ja olin varma, että nyt se vatsatauti iski meihin, mutta ei, aina vaan helpottu olo ja sitten jonkin ajan päästä tuli uudestaan. Kun olin käymässä nukkumaan, mulle iski kamala ylävatsa-yläselkäkipu, ja kun olin päässyt tuosta kivusta, nukkunut pari tuntia ja nousin vessaan, huomasin, että oon ihan turvoksissa. Mulla oli naamassakin sellasia turvotusryppyjä otsassa, ja sormus ei meinannut lähteä sormesta. Nyt ollaan siinä pisteessä, että oon niin täynnä ja kypsä tätä raskautta.

Ai kauhee millaiseksi valitusvirreksi tää Lapsimessupostaus kääntyi :D No, mutta vaikka kotimatka olikin aika ikävä, niin messuilla oli kyllä ihan huippua. Lapset jaksoi yllättävän hyvin ja ihanaa, että Hugosta oli seuraa Limpulle ja yhdessä ne pelleili ja ihmetteli kaikenlaista jännää, kuten poliisautoa, paloautoa, muumeja, veneitä, junia yms. Ens vuonna uudestaan ja saas nähä millaisella kokoonpanolla sitten ollaan liikenteessä :)

6 kommenttia :

  1. Hui kurja olo on ikävää. Itsellänikin viime raskaus oli raskas. Mekin oltiin messuilla ja samalla ajatuksella kuin te. Mukaan tarttui Mauri Kunnaksen kirja ja lakuja. 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo musta tuntuu et nää raskaudet on vaan vaikeutunu toistensa jälkeen :/ :D mutta onhan se kropalle iso rasitus. Voi että, me ei käyty ollenkaa kattomassa kirjoja :/

      Poista
  2. Noi ekan kuvan pupu tyynyt oli niin ihania, vähän liian kalliita, muuten olisin kotiuttanut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mustaki ne oli ihan täydellisiä, mut vähän liian hintavia mun budjetille :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Muokkaan ihan vaan tolla Picmonkeyllä :)

      Poista