23. huhtikuuta 2016

Babyshower

Mä oon edelleen ihan sanaton, kuinka ihania ystäviä ja mies mulla on!

Torstaina oltiin sovittu, että menen mun äidin luo lepäämään ja mies saa siivota rauhassa (haha joo rauhassa ja rauhassa) poikien kanssa. Olin vaan niin kiitollinen ja onnellinen, että pääsin hetkeksi lepäämään ja huilimaan kunnolla, koska mulla on pitkin viikkoa ollut todella uupunut ja nuutunut olo. Sain onneksi nukuttua ja kerättyä vähän voimia.

Kuuden aikoihin mies tuli lapsien kanssa hakemaan mua ja kipastiinkin nopsasti kotiin, jossa mua odotti aivan uskomaton ylläri! Sofia, Veera, Klara, Jenina ja Shiri seisoi meidän eteisessä huutamassa ''YLLÄTYS''! Ne rakkaat ihanat oli järjestäneet mulle Babyshowerit! Mun ihka ensimmäiset Babyshowerit! Olin ihan häkeltynyt, etten saanut sanaa edes suusta.

Oli niin ihanaa nähdä pitkästä aikaa, jutella kaikesta ja syödä ihania herkkuja. Ah! Antaa kuvien puhua puolestaan <3

1 kommentti :