12. maaliskuuta 2016

Kirppiksiin hullaantunut

Mä oon ihan hullaantunut kirppiksiin! Poikien aikaan sieltä ei tuntunut löytyvän koskaan mitään, mutta nyt mä löydän sieltä vaikka mitä ja niin edulliseen hintaan. En oo käynyt vielä kun kahdella kirppiksellä, ja tarkoitus olisi käydä koluamassa kaikki muutkin, ja vielä uudemman kerran nää kaks millä oon jo käynyt. Kirppiksissä parasta on se, että sieltä löytää vaatteita joita ei enää kaupoissa ole, tai sellaisista liikkeistä ostettuja vaatteita joita Porvoossa ei ole.

Oon huomaamattani löytänyt todella paljon housuja ja leggingsejä, joten seuraavilla kerroilla täytyy keskittyä löytämään enemmän tunikoija, kun kesä on kuitenkin tulossa. Nää alla olevat vaatteet maksoi yhteensä 14€ ja ne löytyi Natianen -kirppikseltä.





4 kommenttia :

  1. Kirppikset ovat parhaita paikkoja jos haluaa todella löytää jotain erilaista. Hienoja löytöjä olet tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :) eikä ikinä oikeen voi tietää mitä sieltä tarttuu mukaan :)

      Poista
  2. Ihania! <3 Teille tulee tyttö, kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tai sit ultaaja nähnyt väärin ja tuleekin poika :DD En jotenki uskalla luottaa noihin, mutta oon mä nyt jonkin verran noita tyttövaatteita hamstraillu :D

      Poista