15. maaliskuuta 2016

Äidille uutta kevääksi osa1






Kerran tennarityttö, aina tennarityttö? Pätee ainakin mun kohdalla. Edelliset, mustavalkoiset conssit on jo neljä vuotta vanhat ja vetelevät viimeisiään. Toki oon silti käyttänyt niitä, lisää vähän katu-uskottavuutta kun ovat elämää nähneet. Mutta nyt oli kuitenkin aika päivittää kenkäkokoelmaa uusilla Converseilla.

Halusin ihan kokovalkoiset, ja melkein kaikissa nettikaupoissa hintahaarukka oli 80-100€, mutta onneksi löysin Footwayltä nämä vaan hintaan 55,25€!
 Miten on, ostatteko te heti ekasta nettikaupasta/kaupasta kun löydätte haluamanne tuotteen, vai etsittekö jos tuotteen sais jostain edullisemmin? Mä katson välillä hintavertailu.com sivulta esim. rattaita hommatessa missä myytäis edullisimmin ne tietyt mitkä haluan. Ja googlaan myös voimassa olevia tarjouskoodeja, joskus tärppää tosi hyvin, ja joskus taas on kaikki tarjoukset menneet jo umpeen.

Mutta nyt on tällä mammalla ihanat kengät kevääksi (kesäksi ja syksyksi) enkä vois olla iloisempi! Otsikossa siksi osa1, koska tälle keväälle mulla on vielä pari must have juttua, jotka esittelen heti kun oon saanut ne hommattua.

p.s meidän tuplat pitäis huomenna tulla! jännää!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti