8. kesäkuuta 2015

Mamastyle #1

Asua parin päivän takaa.

Sain mahdollisuuden yhteisyön merkeissä tilata House of brandonilta muutaman vaatteet. Meillä on tulossa kaksplussalaisten kanssa grillikekkerit, joita varten saatiin tilata jotain uutta päällepantavaa. Tämä osui aivan loistavaan saumaan, koska raskauden jälkeen kaikki mun vanhat vaatteet tuntuu niin erilaisilta päällä, kun kroppakin on muuttunut. Tärkein mitä oon nyt tässä vuosien varrella oppinut, on se, että osta oikeasti oikean kokoisia vaatteita, äläkä kuvittele mahtuvasi samaan kokoon, mitä olit ylä-asteella, lapsena.

Tilasin sieltä tämän topin, joka on ihanan mallinen. Oon pidempään jo ettinyt tämän mallisia toppeja ja paitoja, mutta niit ei tunnu löytyvän, koska tällä hetkellä napapaidat ja crop-topit on niin in. Ja en tälle vartaon mallille, mikä mulla on, pukisi sellaista päälleni.

Topin kaveriksi tilasin mustat perus leggingsit, joiden materiaali ainakin tuntuu kestävämmältä kuin hennesin, joita oon tähän asti aina käyttänyt. Nämä on myös aika paksut, joten ei onneksi tule kalsari-efektiä, ja joustavat todella hyvin, eivätkä jää pussittamaan käytön jälkeeen mistään.



Mitäs tykkäätte asusta? 
Onko House of brandon teille uusi tuttavuus, vai oletteko kuulleet siitä aiemmin?

8 kommenttia :

  1. Yksinkertainen, mutta tyylikäs asukokonaisuus :)
    Itse oon muutaman kerran tilannut house of brandonilta ja ei oo tarvinnut pettyä kummallakaan kertaa. Todella nopea toimitus (nopeampi kuin muilla nettikaupoilla mistä oon tilannut).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!
      joo mäki yllätyin kuinka nopeeta toimitus oli! joskus tilannut hennesiltä ja siellähän kestää joku pari kuukauttta vaatteiden tulla ni arvostan että kestää muutaman päivän saapua paketin! :)

      Poista
  2. Tein tilauksen sieltä kans ja ihania vaatteita on kyllä siellä 😊 Eikä niitä oo liikaa et on mukava selata. Oliko toi sun tuparimekko sieltä kun taisin tilata samanlaisen? 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on!! :)
      joo tuparimekko on sieltä myös ja siitä tulossa vielä erikseen asupostaus! :)

      Poista
  3. Yksinkertaisen kiva asukokonaisuus! :) House of brandon on huippu!

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. toi on tosi kiva ku ei oo mikään ohut vaan semmonen jäykempi! :)

      Poista