25. huhtikuuta 2015

#OOTD & jälkitarkastus

Eilen oltiin mun äidin kanssa kaupungilla hakemassa kaikki viimeiset tarvikkeet ristiäisiin ja aamulla mulla oli jälkitarkastus. Mun aivot on nykyään niin hattaraa,  että olin merkannut mun kalenteriin väärälle päivälle jälkitarkastuksen, ja neuvolatäti laitteli mulle viestiä torstaina, että unohtuikos jotain. No sain toiselle neuvolatädille ajan perjantaille ja pääsin tarkastukseen. Hyvä niin, koska mun hemoglobiini oli 117, mikä on tosi alhainen. En osaa sanoa yhtään miksi se on niin alhainen, johtuu ehkä siitä etten muista syödä tai jostain muusta. Sitä nyt kuitenki seuraillaan ja mitataan kuukauden päästä uudestaan ja jollei se ole noussut niin ilmeisesti saan jonkun rautakuurin. Lääkärin luona sitten selvisi, että mulla on kohtutulehdus. Lääkäri ihmetteli miten mulla ei oo kovempia kipuja, ja mä itse ajattelin, että pienet kivut kuuluu toipumiseen, mutta kuulemma kuuteen viikkoon mennessä ei kipuja pitäisi enää olla. Sain kaksi antibioottia, eli syön kuusi tablettia päivässä. Kohtutulehdukseen pitää olla ilmeisesti aika kovat lääkkeet, koska lääkäri sanoi, että jos yhtään tulee kipuja enemmän tai kuume nousee niin samantien päivystykseen ja pääsen antibioptti tippaan. Toisessa antibiootissa on antabus vaikutus, joten en voi juoda yhtään alkoholia. Harmi sinäänsä koska ostin ristiäisiin skumppaa :D hahah

Tänään siis Ruttu saa nimen! Vielä on tekemättä kakku ja mun täytyy laittaa itteni valmiiks. Onneks siivottiin jo eilen niin tälle päivälle ei jäänyt niin paljon tehtävää.

Joko ootte arvannut minkä nimen meidän pieni saa? :)

2 kommenttia :

  1. Onnea pienelle jo nyt! Ja hui tuo kohtutulehdus, kuulostaa aika pelottavalta. Tsemppiä sinne!

    <3 Hannele
    http://www.rakkaudellahannele.fi

    VastaaPoista