29. maaliskuuta 2015

Sairastuvalta päivää

Pahoittelen hiljaiseloa täällä blogin puolella ja sitä etten ole vieläkään saanut suoritettua arvontoja! Mulle iski perjantaina kova rintakipu ja pääsin lääkäriin jo heti aamupäivästä. Selvis että mulla on rintatulehdus. Se eteni yllättävän nopeesti ja jo puolen päivän aikaan mulle alkoi nousta korkea kuume. Oon ollut aikalailla vuoteenomana koko viikonlopun ja onneks ollaan saatu tänne apukäsiä mummista ja vauva tulevista kummeista. Nyt on antibiootit, särkylääkkeet ja kaalit käytössä, toivottavasti alkaa helpottaa pian enemmän. Kuume nousee öisin korkeaksi mutta aamulla on parempi olo. Tänään pitäis oireiden helpottaa, ja jos ei helpota niin huomenna uudestaan lääkäriin.

Yritän ensi viikolla päästä ihan normaaliin postaustahtiin, kirjoitella kuulumisia ja kertoa vähän meidän tiistaina kolme viikkoa täyttävästä murusta! Siihen saakka tässä vähän kuvia viime päiviltä.

5 kommenttia :

  1. Pikaista paranemista sinne ja älä ressaa postaamisesta! Parantele rauhassa ensin. :)

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu!
    Tarkemmat ohjeet löytyy mun blogista :)
    http://eveliinasalminen.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
  3. Voi kurja, ikävä juttu! Pikaista paranemista :)

    VastaaPoista