7. maaliskuuta 2015

Lelut järjestykseen


Bongasin tän kyseisen lelukorin Klaran blogista. Oikeastihan tämä on pyykkikori, mutta aivan täydellinn lelujen säilytykseen; sopivan kokoinen ja siisti. Meillä kun kaikki Limpun lelut on olohuoneessa tilanpuutteen vuoksi, niin näitä esteettisesti kauniita säilytysjäestelmiä on pakko keksiä. Sitten kun saadaan kolmio, niin Limpun huone tulee tottakai olemaan lapsellisempi, ja sellainen missä Limppu viihtyy, mutta nyt mennään siis toistaseksi sillä mikä on mun silmään hyvä täällä olkkarissa.
Tämä kori on Clas Ohlsonilta ja maksaa 14,90. Mä itse tilasin tämä heidän nettikaupastaan, jota en kyllä suosittele kellekkään. Maksoin nimittäin postimaksuja melkein tuotteen hinnan verran ja toimitus ei ollut mistään nopeimmasta päästä, toki nopeampaa kuin jollain H&M:ällä mutta muuten vähän hitaahkoa.

Mun täytyy hankkia meille kyllä toinen samallainen pyykkien säilytykseen, on toi vaan sen verran perfect!

9 kommenttia :

  1. Mä kattelin noita samoja Clas Ohlsonin lehestä :DD Toi on kyllä kiva! Hugo huone on niin täytee ahattu jo että oikein ahistaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl ihan super! vois hankkii pari lisää :)

      Poista
  2. Nuo on kyllä tosi kivan näköisiä, mutta meillä on myös tuollainen pyykkikorina ja täytyy sanoa että kestää aika huonosti. Meillä ainakin tulee ne kepit kankaasta läpi noin vuoden käytön jälkeen, että kannattaa varautua että kohta joutuu ostamaan uuden... Varsinkin kun lelukorina joutuu varmasti paljon kovemmalle käytölle mitä pyykkikorina :s Ja vielä jos Liam tykkää miekkailla niillä kepeillä (taisin lukea jotain sellaista ig:n kommenteista?)....
    Suosittelisin ottamaan tuon pyykkikoriksi ja hankkimaan kestävämmän lelulaatikon niin tuo olisi varmasti pitkäikäisempi niin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, onneks tuo ei oo hinnalla pilattu niin ei harmita niin kovasti vaikka meniskin käytössä vähä rikki :D

      Poista
  3. Hei mitäs hemmettiä mä oon ihan varma että mä maksoin (no okei äiti maksoi....) 16.90 tjsp! :D On tuo kyllä kätevä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katos vaa! Normihinta on sen 16.99 ja tarjoukses täl hetkel 9.90 :o ja sillo näköjää ku ostin ni 14.90 :D eli nt kärppänä uutta tilaamaaaa!!

      Poista