31. maaliskuuta 2015

3 viikkoinen muru & Arvontojen voittajat

Meidän pikkumuru täytti änään 3 viikkoa. Mihin tää ika oikein menee! Taas sama ihmettely mitä mulla on ollut siitä asti kun Limppu syntyi!
 Vauva on kasvanut hurjasti, saanut pyöreyttä kasvoihin lisää ja tuntuu sylissäkin jo jämkämmältä kuin mitä vastasyntyneenä. Yöt on alkaneet helpottaa ja ollaan saatu tasasemmat rytmit vauvalle. Vauva viihtyy hereilläkin ympäröivä maailmaa ihmetellen ja pitää jo pientä ääntelyä, mikä on maailman suloisimman kuulosta! Edelleen vauva viihtyy suurimmaksi osaksi sylissä, eikä nuku öisin muualla kuin sylissä, ja toisinaan hänet saa huijattua sohvalla nukkumaan vieressä ihan kiinni, mutta omaan sänkyyn hän en nukahda, ja vaikka oliskin jo nukahtanu niin sänkyyn siirrettäessä herää aina.

Vauva ei meidän mielestä muistuta yhtään isoveljeään, vaan on tullut ehkä enemmän minuun ulkonäöllisesti, kun vertaa mun vauvakuviin. Vauva on ihana, söpö, tuoksuu ihan vauvalta (ja vähän puklultakin) ja Limppu alkaa ottaa enemmän isoveljen roolia kertomalla kaikille että vauva on hänen pikkuveli ja iltaisin antamalla myös vauvalle hyvää yötä-pusun.

 Nyt alkaa ihan pian ristiäisvalmistelutkin, koska niitä vietetään jo ensi kuussa. Oon jo varannut päivän ja papin ja tehnyt alustavia suunnitelmia. Tällä kerralla en aijo ottaa juhlista niin paljon stressiä mitä viimeksi, ja toivon että meidän pieni rakas saa tunnelmalliset jai ikimuistoiset juhlat. Mua tosin vähän kyllä jännittää koko tapahtuma, mutta osaan varmasti rentoutua kun kaikki muodollisuudet on hoidettu ;)


 Mun oma palautuminen on superhidasta ja sitä hidasti/hidastaa nyt entisestään tämä rintatulehdus ja väsymys, niin ei pääse liikkumaan yhtä paljon kun toivoisi. Teen ensiviikolla kroppakatsausta tänne blogin puolelle, oon onneksi muistanut ottaa joka tiistai kuvan (tosin puhelimella, kun ei kauheesti tee mieli kuvailla järkkärillä tätä ruhoa :D) niin on jotain millä verrata ja ehkä nähdä onko mitään muutosta kropassa tapahtunut.

Ihanaa tiistaita kaikille!

Lamaze arvonnan voitti nimimerkki Birgit Bikken pilttuusta ja H&M lahjakortin joulukalenteriarvonnasta, jossa veikatiin vauvan sukupuolta voitti nimimerkki Piia, oon lähettänyt teille sähköpostia :)

12 kommenttia :

  1. hän on niin soma! <3 :D mistä noi ylisöpöt housut on?? :)

    VastaaPoista
  2. Yhyy miten suloinen pieni herra siellä! Ja pakko sanoa että pienellä miehellä on todella ihanat vaatteet myös <3

    VastaaPoista
  3. Nää kuvat ei auta miu vauvakuumeiluun yhtää! <3 Mite sulonen! :)

    VastaaPoista
  4. Voi miten söpö vauvaaa! <3
    Mä en kans osannu oikee ressata toisia ristiäisiä...Ne meni omalla painollaan :) toisen kans on muutenki ollu paljon ressittömämpi ja osannu ottaa asiat vähän rennommin. Ekan kans nipotti vähän turhistaki jutuista jne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! ekan kanssa oli varmaan enemmän aikaa nipottaa kaikista turhanpäiväsistä asioista ja olla tosi tarkka kaikesta ja nyt ei enää niin :D

      Poista
  5. Voi mikä söppänä! Ja mä en vaan kykene lakkaamaan ihmettelemästä ja ihastelemasta tuota paksua ja ihanaa tukkaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kiitos <3 on se kyllä mahtava :D mulla on vauvana vielä enemmän hiuksia päässä :DD

      Poista