15. helmikuuta 2015

Ystävänpäivä

Eilen oli ystävänpäivä. Me aloitettiin päivä shoppailulla. Käytiin hakemassa vauvalle amme ja parit lakanat. Löysin ihania juttuja, mutta käyn varmaan vielä ensi viikolla ostamassa parit 56cm housut ja bodyn. Ostin nyt enemmän 62cm, koska mua vähän jännittää, että tämä vauva on myös pitkä, niinkuin Limppu, joka oli syntyessään 52cm, ja näinollen esim. 50cm vaatteet ei menneet ollenkaan päälle, ja 56cm jää pieneksi todella nopeesti, niin vähän harmittaa ostaa vaate jota voi käyttää maksimissaa pari kertaa.

Mä oon aika ihmeissäni, että peraatteessa meillä on nyt kaikki jutut vauvalle valmiina. Enää puuttuu vaan sunniilleen vaipat ja korvikkeet. Pumppaan kyllä mahdollisuuksien mukaan omaa maitoa vauvalle, mutta korvikkeita meillä varmaan pääsääntöisesti käytetään, mutta ne kerkee hankkimaan myöhemminkin, kun löytyvät ihan tuosta lähikaupasta. Ja ainiin, hoitoalusta ja pinnasängyn reunuspehmusteet, mutta ajattelin, että ne ei ole sellaisia juttuja joita pakolla edes tarvitaan, ja voi olla, että tilaan ne jostain nettikaupasta.

Eilen tuli myös täyteen 35 raskausviikkoa ja mulla alkoi äitiysloma! Hui, enää 5 viikkoa laskettuun.

Ystävänpäivää jatkettiin itapäivällä lenkillä koirien kanssa, ja kaupasta käytiin ostamassa vähän herkkuja ja ilta meni niitä popsiessa ja Valentines Day leffaa katsellen. Leikittiin me myös junilla ja nauttittiin toistemme seurasta. Mä en oikeen perusta noista lahjoista ystävänpäivänä, mulle merkkaa se enemmän että saadaan viettää aikaa yhdessä ja tehdä vähän jotain normaalista arjesta poikkeavaa. 

Minkälainen ystävänpäivä teillä oli?




4 kommenttia :

  1. En kestä noita minivaatteita! Niin ihania!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmäkää kestä! et uskokkaa kuin vaikeet oli valita! olis tehny mieli ostaa kaikki! siks meenki uudelleen ens viikolla kaupoille :D

      Poista