22. helmikuuta 2015

Tukkataikoja

Haahah ei ehkä mitään taikoja, lähinnä hiusten tappamista kotikonstein. Minkäs sille mahtaa että on tällainen kaikki mulle hetinyt -tyyppi? Tätä kyllä muokataan tästä vielä ajan kuluessa, mutta nyt annan hiusten levätä ja katson miltä näyttää sitten kun mun oma väri alkaa puskea taas tyvestä. Vaikka tykkäänkin tosi paljon tummista hiuksista, niin ei se ole kiva näyttää kaljulta rotalta heti viikon päästä värjäyksestä. Koitan saada nyt näistä hiuksista sellaiset, että oma väri pääsee kasvamaan tyvestä näyttämättä tyhmältä ja tekisi kuitenkin sellaisen pienen liukuväriefektin ja latvaan kohti vaalenisi. Tästä tuli vähän liian punertava, mutta parempi se kuin vihreä, johon mun hiuksilla on toisinaan rankan vaalennuksen jälkee taipumus mennä. Nää hiukset näyttää kokoajan vähän erilaisilta eri valaistuksissa, ja varmasti muokkaantuu vielä pesujen jälkeen. Harmittaa tosin etten nyt voi turvautua ollenkaan pidennyksiin juhlissa tai muissa tapahtumissa, mutta ehkä on aikakin päästä siitä pidennys-trendistä pois, koska Long bob on nyt in! Tosin mun pitäisi saada leikattua tätä vähän nätimpään malliin. Ehkä ristiäisiin mennessä sitten?

Itse olen tosi tyytyväinen lopputulokseen! Ihanaa vaihtelua pitkästä aikaa.

Mitäs tykkäätte?

4 kommenttia :

  1. Tosi kiva! Niin ja mä oon myös just tollanen kaikki mulle heti :D Idea kun tulee niin siinä ei paljon odotella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) joo tää ei oo kyl kiva olla tällanen, koska sit jos ei oo mahdollista saada jotain juttua heti niin se vaivaa kokoajan ja pyörii mielessä taukoomatta ja se turhauttaa xD

      Poista
  2. Mie olin ennen iha hirvee värjää hiuksii. Mut kesällä tulee 2-vuotta siitä kuin viimeksi värjäsin. Olihan se hirmu työlästä ko ajattelee jälkikäteen kokoaja värjäillä blondist mustaks ja toistepäi. Nyt on ollu tosi helppoa ja hiukset luonnollisesti voi täydellisesti ja omaväriin en oo kertaakaan ollu tyytymätön.

    Mut oikein kiva hius-suunnitelma sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih, toivottavasti mäki pääsen siihen omaan väriin tai edes vähän sinnepäin ettei tarvis olla kokoajan värjäämässä :)

      Poista