21. helmikuuta 2015

RV 36+0 Masukuvia & Limppumasu

Enää tasan kuukausi, 30 päivää jäljellä laskettuun aikaan. 36 viikkoa täynnä ja 37 raskausviikko alkoi. Olo on aika sietämätön, vatsaa kramppaa, turvottaa enemmän kuin koskaan, uni ei tule, närästää, supistaa ja nyt ekoja kertoja alkanut tuntumaan pientä kipuakin niiden aikana. Mutta voiton puolella ollaan.

Muistin, että olin vanhaan blogiini jaksanut ahkerasti kuvailla masukuvia lopuilta raskausviikoilta, ja yllätyin oikeasti kuinka paljon erilainen mun maha on tässä raskaudessa! Kuvat on otettu päivälleen samaan aikaan eli rv 36+0 ja ylemmässä on maha nyt ja alempi on Limppumasu. Muodoltaan Limppumaha oli sirompi, pienempi, eikä mulla tosiaan ollut mitään muuta kuin maha. Nyt oon levinnyt sivuille, maha on joka suuntaan paljon isompi ja valtavampi ja mun kasvotkin on turvonneemmat. Huomaatteko te erot?


Ja perinteisen viikkokatsauksen teen ensi viikon torstaina kun mulla on neuvola ja pääsee taas kattomaan kaikki mitat yms.

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

10 kommenttia :

  1. Toi on kyllä niin selkee tyttömasu että huh! Ihana mamma<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihuii sen näkee sitten kun tää syntyy ;)
      Kiitos <3

      Poista
  2. Mulla kävi samallai masujen kanssa! Ja tosi saman näköinen maha ku mun oli Emiliasta ;) ihan selkee tyttömassu!!

    VastaaPoista
  3. Sama juttu täällä.... ja eka tosiaan poika, tämä toinen ilmeisesti tyttö ;) Eikö sitä niin sanota että tytöt vie äidin kauneuden... ei sillä että sinä ruma olisit, mutta minä ainakin olen aika turvonnut ja levinnyt pallo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah en ottanut mitenkään pahalla ja joo täälläkin ollaan turvonneita ja ei niin hehkeinä :DD mutta saas nähä kumpi meille tulee ;);)

      Poista
  4. Kaunis masu! Mä oon erilainen nuori ja sanon että poika tulossa! ;) Raskaus sopii sinulle!

    VastaaPoista
  5. Mulla on käynyt ihan samalla tavalla! Esikoisesta maha oli vain siinä edessä, nyt se on joka puolella, myös käsivarsissa, naamassa ja perseessä. :D Molempien pitäisi kuitenkin olla poikia, mutta synnytyksessähän sen sitten varmaksi tietää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tosiaan varmaksi sen tietää kun on syntynyt :)

      Poista