1. helmikuuta 2015

#KPBP, part 1

Eilen oli vihdoin kauan jännityksellä odotettu päivä, kaksplusblogipäivä. Päivään osallistui niin yhteisöbloggaajia, kuin pari portaalistakin. Tapahtuma ylitti kaikki mun odotukset. Tapasin ja pääsin juttelemaan kaikille kivoille blogikollegoille, ja tultiin kaikki hyvin juttuun. Välillä Anna joutui jopa pitämään meille vähän jöötä, kun naislauma vähän villiintyi puhumaan, ja aikataulut alkoivat paukkumaan. Mutta sehän vaan kertoo siitä kuinka me viihdyttiin.

Paikalla oli esittelijöitä Lastentarvikkeelta, Punavuoren peikosta, S.Oliverilta, Retipalmilta ja Lorealilta. Jaettiin mahtavia arpoja, ja allekirjoitanutkin voitti yhden palkinnon, joka sisälsi sammutuspeitteen ja pari tarjotinta. Pääsin tutustumaan s.oliver lastenvaatemerkkiin, joka oli mulle entuudestaan tuntematon. Heidän mallistostaan löytyi niin paljon kivoja vaatteita.

Toteutan postaukset kahdessa osassa, ensimmäsessä mun kameralla otetut kuvat, ja toiseen postaukseen laitan muiden naisten ottamia kuvia. 
Aloitetaan vaikka päivän asulla. Bleseri -Cubus, Paita-Vero Moda, Housut ja kengät-H&M. Kengät olivat ehdottomasti aivan väärä valinta, mutta tajusin sen liian myöhään. Mua alkoi jokaisella askeleella supistamaan, ja nyt ainakin tiedän jättää kaikki korolliset pitkäksi aikaa kaapin perälle. Housut myös olivat aikamoinen riesa, ja tukevammat, housumaisemmat leggingsit olisivat olleet parhaimmat. Mutta kyllä näillä selvittiin. Hiukset laitoin mun siskon pearl wandilla (en muista merkkiä) ja rakastuin tohon tekniikkaan ja siihen millaista kiharaa sillä saa. 
Seuraavaana kuvissa Ph7-konditorian, Fresitan, Estrellan ja Real Snacksin sponssaamat herkut! Ihan kuola alkaa valumaan kun katselee kuvia! 
















Viiden aikoihin siirryttiin Otavamedian tiloista keskustaan Cantina West -nimiseen ravintolaan. Paikka oli tosi jännä! Ensin kun astuttiin Annukan kanssa sisään, näytti siltä että kysessä on vaan todella pieni ja hämärä pubi, mutta tarjoilija ohjasi meitä seuraamaan lattiassa näkyvää keltaista viivaa, joka johdatti meidät baarin läpi, pieniä kierreportaita pitkin vähän isompaan baariin, jonka perältä avautui jättiläismäinen sali täynnä pitkiä pöytiä. Ruoka oli ihan hyvää, mä tosin oon aika ruokarajoitteinen ja siks yleensä turvaudun ravintoloissa johonkin tuttuun ja turvalliseen, ja nytkin tilasin itselleni kanahampurilaisen. En jaksanut syödä koko ateriaa, koska oltiin tosiaan pitkin päivää mätetty kaikkia herkkuja Otavamedialla. Mitä kerkesin näkemään muiden aterioita, niin nekin näyttivät todella herkullisilta.

Ravintolalta lähdin Jennan, Miran ja Kristan kanssa samaa matkaa kävellen Rautatientorille, josta jatkoin yksin matkaa Kamppiin, ja kerkesin juuri lähtevään bussiin. Helsingissä oli illalla ihan älytön lumimyrsky, ja mä olin niin märkä ja loppu kun lysähdin sata kiloa painavien kassieni kanssa bussin penkille, ja mikä onni, bussista löytyi vielä pistorasia, johon sain puhelimeni latautumaan, joka sammui juuri kun olin päässyt bussiin. Porvoon päässä mun iskä tuli onneks hakemaan mua ja vei mut mun äidille, jossa Nicce ja Limppu mua odotteli. Jäätiin sinne yöks ja Limppu pääs mun siskon kanssa purkamaan Goodiebageja, ja kuvista itseasiassa puuttuu nää, mutta Lastetarvikkeella oltiin ajateltu ihanasti näitä perheen pienempi, oli pari lelua ja sitten vauvoille tuttipulloa, bodyä, me&i ruokalappua, pyllypyyhkeitä ja mitä vielä. Kuvissa näkyykin loput.







Oli kyllä niin mahtava päivä! Kiitos Annalle ja Annukalle, ootte tehneet ihan hirmuisen työn! Ja kiitos kaikille osallistujille, teitte päivästä mahtavan, ja oli ihana tutustua kaikkiin! Nähdään pian uudestaan!

9 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Niin oli, ihan huippua :) Ens kerral mä lähen sunkaa "yhille" ;)

      Poista
  2. Näyttää olleen tosi mukava päivä! :) Vähänkö kiva miten paljon saitte kaikkea, oli mielenkiintoista nähdä mitä noissa pusseissa on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli ihan huippu päivä ja ihana jos se välittyy kuvistakin :) Ja niin saatiin, oltiin kaikki niiiin yllättyneitä näistä ja vitsi miten ne paino :D

      Poista
  3. Sä voitit ton hienon sammutuspeitteen ja ne törkeen makeet Kekkoset! :D Vaadin kuvia niistä :D

    VastaaPoista