28. tammikuuta 2015

Retail therapy







Käytiin tänään shoppailemassa Taidetehtaalla. Löysin kuin löysinkin vaatteet kaksplus blogipäivään, ja en voisi olla tyytyväisempi, shoppailu ihan oikeasti käy melkein terapiasta, koska materialismionnellisuus on jotain niin ihanaa! Kaupoilla kierrellessä tosin moneen otteeseen alkoi pyörryttää, ja ostokset piti tehdä aika nopealla temmolla. Mitenhän jaksan kierrellä siellä Ikeassa? Voi olla,  että ikean sijaan joudutaan tyytymään paikallisiin huonekaluliikkeisiin, joista saadaan välttämättömät jutut vauvalle.

Ostoksilta mukaan tarttui kahdet kengät, kaksi paitaa, housut, laukku ja bleiseri. Käytiin myös Stadiumissa ostamassa Limpulle luistelukypärä, ja löydettiinkin hyvään asiakastarjoukseen Jofan kypärä, jota pystyy säätämään hiukan isommalle, joten on varmasti pitkäikäinen. Kävin myös postissa hakemassa meidän uuden imurin, ja huomenna vihdoin pääsen siivoamaan kunnolla.
Illalla käytiin tietty kokeilemassa Limpun kanssa luistelua, ja se meni hienosti ekaksi kerraksi. Mun äiti ja Nicce oli siellä kentällä Limpun kanssa, koska mä en uskaltanut ottaa riskiä, että olisin siellä kaatunut. Mä uskon, että Limpusta tulee vielä kova luistelija ja olin niin ylpeä mun pienestä pojasta, joka jaksoi nousta uudestaan ylös ja mennä ilman tukeakin parin askeleen verran eteenpäin. Viikonloppuna täytyy mennä aamupäivästä luistelemaan ja ottaa kamera mukaan, niin saan hienoja muistoja taas kuva-albumeihin, onhan tää luistelun opettelu taas näitä isoja etappeja, kuten uiminen, hiihtäminen, kävelemään oppiminen jne, ja melkein raskaushormoneissani meinasin tirauttaa pari kyyneltä. Äidin pieni mussukka!

Tosiaan viikonloppuna on vihdoin kauan odotettu #KPBP, en malta odottaa, että näkee taas kavereita, jo tuttuja blogikollegoita, kuin kaikkia uusiakin tuttavuuksia, hirveen jännää! Ja koko päivän suunnitelmat kuulostaa niin mahtavilta, ettei mitään rajaa. Lupaan räpsiä miljoona ja tuhatsataa kuvaa, niin että teillekin välittyy päivän tunnelma ja ainutlaatuisuus.

Nyt mä sallin itselleni pari herkkua ja katson Netflixistä jonkun leffan pitkästä aikaa. Katoin just koko Gossip Girlin alusta loppuun. Olin jättänyt jostain syystä kauan sitten katsomatta vikan tuottarin, ja nyt katoin senkin vihdoin ja mitä ihmettä Dan Humphrey, ei olis uskonut!
Ja huomenna pyhitän koko päivän (ainakin melkein) suursiivoukselle!

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!

9 kommenttia :

  1. Joo olin ihan shokissa, ku selvis Dan Humphrey!!!!! :D Jee ota paljon kuvia haluun nähä! Ja pidä kivaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se sillai kauheen arvattavaa mut jotenki tuli shokkina ja ihana ku kaikki meni hyvin mut jäi haikeus et miks piti loppuu :DD
      Joo pidän hauskaa ja otan kuvia :))

      Poista
  2. IHANAT noi mustat kengät! Laitahan sitte asukuvia viikonlopulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäki oon aivan rakastunu :) ja otan asukuvia! :)

      Poista
  3. Ikeassahan on se hyvä puoli että sielä voi levätä sohvilla ja sängyissä :) ja puolessa välissä voi mennä vetään vähän lihapullia :D suosittelen ;) mäkin kun olin raskaana jaksoin kummasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluisin niin kauheesti mennä :((! Mutta musta tosiaan tuntuu etten uskalla, koska tulee tosiaan niin huono olo. Mutta me varmaan ostetaan kaikki pakollinen, vauvajutut täältä ja sit vauvan synnyttyä ollaan saatu säästettyy vielä enemmän rahaa niin voidaan ostaa mm. se sängyn runko jota molemmat niin kovin himoitaan :D

      Poista
    2. ..... nicce tosin ei oo kuullu vielä näistä mun uusimmista suunnitelmista :DD

      Poista