12. marraskuuta 2014

#Verkkarimutsihaaste

Ihana Karoliina haastoi mut mukaan superkivaan haasteeseen nimeltä #verkkarimutsihaaste. Karde oli jo hienosti avannut aihetta, käykää lukemassa täältä.

Mä itse olen sekä verkkarimutsi, että huoliteltu mutsi. Kun mä olen kotona, eikä ole aikomus lähteä koko päivänä muualle kuin koiria ulkoiluttamaan, on mulla päällä jokin toppi tai t-paita, löysät verkkarit, tai jotkin muut oleilulöllöhousut, ja tukka sotkunutturalla. Limppu riisuu heti itsensä vaippasilteen tai alushousuilleen, kun päästään kotiovesta sisään. Tämän saman hän tekee mun äidin luona, sisarusten luona ja mummon luona. Limppu ei vaan tykkää pitää vaatteita päällä.

Kun taas meillä on jotakin menoa, koulua, päiväkotipäivä, mennään kaupungille tai kavereille laitan itselleni aina perus arkimeikin, mukavat ja omaa silmää miellyttävät vaatteet ja hiukset on usein auki, ja laitettu. Limpulle valitsen kivat yhteensopivat vaatteet, ja Limpun vaatekaapista löytyykin vähän parempia paitoja ja housuja päiväkotiin, kaupungille, kyläilyyn ja sitten sieltä löytyy vähän huonompia vaatteita, joita me käytetään kotipäivinä.

Vaikka kotona näytänkin ihan räjähtäneeltä, eikä se mua haittaa ollenkaan, niin muualle en lähtisi ilman, että olen laittanut itseni kuntoon. Mun itsevarmuus nousee siitä, että näytän omaata mielestäni ihan hyvältä, ja olen nähnyt edes vähän vaivaa ulkonäköni eteen.

Miltä te näytätte kotona ja ihmisten ilmoille lähtiessänne?
Osallistukaa mukaan haasteeseen, ja linkkailkaa postauksianne mulle kommenttiboksiin! :)

7 kommenttia :

  1. Mä näytän aina samalle :D Joka aamu meikkaan ja laitan hiukset ja katson jotkut farkut ja paidan päälle. :) Ei oo erikseen ns. kotilookia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho! Nostan sulle hattua että jaksat joka päivä laittautua :) Mä oon viikosta suurimman osan kotilookissa :DD

      Poista
  2. Kiva haaste! :) Itelläni ei oo lapsia mut tosiaankin kotona ja ihmisten ilmoilla näytän erilaiselta :D Kotona harvoin meikkaan, hiukset on harjaamattomina nutturalla ja päällä on yleensä pitkä villatakki ja villasukat (eli ei housuja, paitsi alushousut toki :D), mutta kun lähen johonkin kotipihaa kauemmas niin hiukset on yleensä auki ja laitettuna, ja päälle katon jotkut kivat vaatteet mitkä miellyttää omaa silmää, ja meikkaan myöskin! En nyt mitenkään hirveesti "laittaudu", mutta ero on silti suuri :D -Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaha no olin mä myös samallainen ennen lapsen saamista, mutta silloin tietenkin kävi enemmän ihmisten ilmoilla kun oli koulussa että suhteessa useemmin laittautu ;D

      Poista
  3. Mul on toi sama t-paita, se on ihana! ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä noista paidoista ;D? mut joo ihania ovat jokanen ♡

      Poista
    2. Hahhahahaaa, siis toi mis on pitsiä! :D

      Poista