15. marraskuuta 2014

Restaurant day @ Porvoo Campus







Tänään oltiin Porvoon Campuksella ravintolapäivässä. Karoliina, joka oli yksi tapahtuman järjestäjistä piti mulle heti ensi alkuun presentaation mistä löytyy mitäkin, mutta se tais mennä multa vähän ohi, kun keskityin ihailemaan Campusta. En ole ennen käynyt Campuksella, vaikka tutustumiskäyntejä onkin järjestetty aiemmasta koulustani käsin. Porvoon Campus ylitti kaikki mun odotukset, ja jos opiskelumotivaatiota löytyisi vielä lisää, olisi mahtava päästä Campukselle opiskelemaan.

Kierreltiin ensin toisessa kerroksessa hissukseen, käytiin ostamassa muffinsit, kahvit ja mehut. Katsastettiin kolmennen kerroksen ruokatarjonta ja kun Limppu heräsi päikkäreiltään rattaissa, otettiin suunnaksi alakerta, jossa oli lapsille piparin koristelemista ohjelmassa.

Tapahtuma oli aivan ihanasti järkätty. Ruoka tuoksui jokaisesta suunnasta, tarjolla oli toinen toistaan mahtavampia herkkuja, koko paikassa vallitsi rento fiilis ja musta oli niin kiva, että lapsia oltiin huomioitu noilla pipareilla ja sai Limppu ilmapallonkin mukaan. Ja ettei ihan tyhjin käsin tarvinnut lähteä, niin voitin arpajaisssa karkkipussin!

Huomenna olis tiedossa mun äidin synttärikahvittelut, ja mä saan voileipäkakkua! Voi miten onnellinen mä olenkaan :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti