21. marraskuuta 2014

Pysähdy hetkeksi ja nauti








Viikko on mennyt taas yhdessä hujauksessa.
Sunnuntaina me kahviteltiin äitini luona ja syötiin mummoni tekemää maailman parhainta voileipäkakkua. Mun yllätykseksi Liam söi myös voileipäkakkua oikein antaumuksella. Ja lopun vierailusta hän kävi niin ylikierroksilla, ettei mitään rajaa.

Tämä viikko on koostunut parista tärkeästä menosta, siivoamisesta, ruuan laitosta, leikkimisestä, pakkasesta, ulkoilusta, Nicen pitkistä työvuoroista, huonoista öistä (ainoastaan minun osaltani) ja tänään vihdoin ja viimein tuntuu siltä, että voi hengähtää. Viikko on mennyt vähän väsymyksessä, lähinnä väsymyksestä näihin kipuihin ja siihen, ettei voi lähteä liikkeelle yhtä ripeästi.

Tämän viikon aikana oon kuitenkin muistanut pysähtyä nauttimaan ihan niistä pienistä arjen jutuista. Pysähtynyt vaan katsomaan mun rakasta poikaani ja miettimään kuinka paljon toista voikaan rakastaa ja kuinka haluaa antaa itsestään 110%, että toisella olisi mahdollisimman hyvä lapsuus ja arki. Oon kipujenikin uhalla lähtenyt puistoilemaan ja ulkoilemaan, koska tiedän kuinka paljon lapsi siitä nauttii.

Tänään viikonlopun aloitus alkoi mahtavasti ihanalla lumisateella. Oltiin aikaisemmin päivällä käyty Liamin kanssa hammaslääkärissä 3vee tarkastuksessa ja samalla katottin heiluva hammas, joka näytti hyvältä. Kun oltiin pukemassa ulkovaatteita päälle hammaslääkärin aulassa, tokaisi Limppu mulle ''ei peikkoja'' :D Puhutaan siis aina hampaien pesun yhteydessä, että hampaat pestään siksi, ettei sinne tule peikkoja, ja hammaslääkärissä täti tarkastaa onko niitä peikkoja suussa, ja Limpulle ilmeisesti tämä on iskostunut hyvin päähän, ihana!
 Hammaslääkärin jälkeen alkoi pikkuhiljaa sadella lunta, joka sitten voimistui niin, että saatiin ihan kunnon lumihanki! Käytiin käppäilemässä, tekemässä lumienkeleitä, nappaamassa lumihiutaleita kielelle ja lopuksi koiratkin pääsi kirmailemaan koirapuistoon.

Huomenna mennään meidän pienen perheen voimin joulukadun avajaisiin katsomaan joulupukkia, ja mä odotan jo innolla, että pääsen kuvailemaan! Mun itselleni ostama joululahja oli siis uusi objektiivi, 50mm (jonkalainen mulla on ollut pari vuotta sitten hetken aikaa, mutta kissat tiputtivat sen, enkä raaskinut ostaa uutta, ennen kuin nyt) ja se on tuonut kuvausinnon taas ihan uudelle levelille. Oon toivonut joulupukilta yhtä toista kuvaukseen liittyvää erittäin tarpeellistä lisävehjettä, enkä malttais odottaa millään jouluaattoon!





Sellainen on ollut meidän viikko! Viikonloppuna blogissa tiedossa kuvia joulukadun avajaisista, blogin joulukalenterista, postausta Soni the koirajulkkiksesta ;) ja alkuviikosta blogin ensimmäinen kunnon yhteistyöpostaus tärkeästä asiasta, joten pysykäähän kuulolla! :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia :

  1. Tänään oli niin ihanaa kun satoi lumikerros maahan. Käytiin pulkkailemassa ja leikimässä lumisotaa, lapset oli niin riemuissaan :) Toivottavasti ei sula heti pois!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tulis jouluaatoksi lunta:)

      Poista