2. lokakuuta 2014

Rv 15+5 #OOTD

Mitä ihmettä nää raskausvaivat oikein on? Miksei kukaan kertonut, että mun naama levenee metrin joka suuntaan? Miten voin olla jo nyt osittain liikuntakyvytön, kun sukat ja housut pitää pukea istualteen? Ja alavatsan liitoskivut saa mut nielemään kyyneleitä?
Mä en vaan voi hyväksyä itseltäni, kropaltani tällaista käytöstä jo tässä vaiheessa raskautta, kun ei se viimekskään mennyt näin. Tunnen itseni laiskaksi ja luulotautiseksi, vaikka kivut onkin ihan totisinta totta, vaikka kuinka asiaa koittaa kieltää. Ensi viikolla on onneks neuvola, niin voin kysellä vähän, että onko tää nyt ihan normaalia.

Jos poikalapsi vie äidin terveyden ja tyttölapsi äidin kauneuden. niin arvatkaa kumpi meille on tulossa?
Tein myös sormustestin, ja sen mukaan meille tulee...


POIKATYTTÖ
Eli siis mun terveys on mennyt, koska kärsin näistä kivuista ja kauneus on mennyt kun naama kukkii kuin viimeistä päivää.

Sormustestissä sormus sekä pyöri että heilui :D Jännäksi siis käy tämä sukupuolijuttu!



Päätin tänään kuvata pitkästä aikaa päivän asua, kun pitkästä aikaa jaksoin vähän panostaa ulkonäköön. Viime viikot oon vedelly Me&I:n yogapantseissa tai muissa vastaavissa verkkareissa ja naama kukoistanut täysin au naturelina. Ostin pari päivää sitten uudet meikin/kasvojenpuhdistus aineen, ja se on auttanut vähän, odotin kyllä vähän suurempaa muutosta. Mutta ehkäpä nämä mun kasvojen ongelmat johtuu hormoneista, niin puhdistusaineilla ei oo samanlaista vaikutusta, kuin jos ei olisi hormonit vaikuttamassa asiaan.

Tässä tulevina viikkoina olisi tarkoitus käydä vähän shoppailemassa leggingsejä, tunikoita ja pitkiä neuleita, koska ei vaan tee yhtään mieli survoutua kireisiin farkkuihin, ja tekee muutenkin mieli olla mukavissa vaatteissa, ja jos mukavat vaatteet voisivat samalla olla tyylikkäät ja niissä voisi olla ihmisten ilmoilla, niin mikäs sen parempi.

Mutta toivottelen kaikille ihanaa alkavaa viikonloppua, pus!

6 kommenttia :

  1. Mulla on ollu ihan samanlaista tässä raskaudessa, noi kivut ja laiskuus ja joka paikkaan sattuu. Oon valittanu miehellekkin että ei vielä edes puolessa välissä ja oon nyt jo ihan rampa.. mites sitten lopussa? en liiku enää yhtään. Mutta nyt on taas ollu parempi jakso ;) Kivut hävis. rv19+2 tänään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki mietin et mites sitten lopussa ku nyt jo sattuu, mutta toivotaan että molemmilla hellittää nyt kivut siihen loppuun sakka :) ehkä liitoskivut alkaa vaa tuntuu pahemmilta mitä enenmmän on lapsia?

      Poista
  2. Voimia syksyyn! Ei sun naamas kyllä noissa kuvissa mitenkään "levinneeltä" näytä... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) haha, mun mielestä taas näyttää :D

      Poista
  3. Täällä on tänää menos 19+3 ja oon melkee varma et siel o oikeesti kaks sen yhe sijaan :D Naama on täynnä näppyjä ja noin viikko sitten alkoi liitoskivut? (niin ainaki oon päätelly)... Jos päivän aikana liikkuu normaalisti niin illalla saa kyllä melkein itkeä kipujen takia... Itse ajattelin vielä soittaa neuvolaan ensi viikolla, että onko nämä nyt varmasti niitä ja helpottaako niitä mikään. Esikoisen odotus on muutenkin jännittävää niin nyt saa murehtia sitten vieläkin enemmän näiden kipujen takia! Onneks kuitenki liikkeet tuntuu päivittäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esikoisen odotus on tosiaan jännää kun kaikki on ihan uutta eikä tiedä miten oma kroppa suhtautuu raskauteen. Varmasti siellä on kaikki hyvin mutta kyllä nää liitoskivut vähän laittaa miettimään että onko ihan normaalia. Mulla on onneks tosiaan ens viikolla neuvola ja nyt parina päivänä kivut helpottanet vähän :)

      Poista