4. lokakuuta 2014

Faktoja minusta

En muistaakseni ole tehnyt tähän blogiin olenkaan ''faktoja minusta'' postauksia, ja uusia lukijoitakin on tullut nyt lyhyessä ajassa monia, joten pidemmittä puheitta...

36 FAKTAA MINUSTA

- Pystyn keskittymään kaikkeen tekemiseen parhaiten kuuntelemalla samalla musiikkia

- Ollessani 14-vuotias karkasin kotoa ja jouduin asumaan viisi päivää nuorisokodissa

- Sairastin pienenä pahaa korvatulehduskierrettä, jonka seurauksena minulta on leikattu kitarisat kaksi kertaa ja korvat putkitettu kahdesti

- Minulla on viisi sisarusta, joista kolme on ''kokonaisia'' sisaruksia

- Mä olin aina villi lapsi pienenä ja keksin kaikenlaista outoa, kuten pihalla valehtelin aikusille, että minut on hylätty

- En käytä ollenkaan nykyään hajuvettä. Ennen raskautta mun lemppari oli Burberry-London hajuvesi, mutta raskauden myötä mun ihon ph muuttui niin paljon, että se alkoi tuoksumaan mun iholla ihan erillaistelta, niin en voi enää käyttää sitä, enkä ole jaksanut etsiä uutta lempparia

- Olin pienenä monena lomana (syys, hiihto, ja kesä) seurakunnan leireillä

- En ole ikinä ollut itse päiväkodissa lapsena, sen sijaan kävin seurakunnan kerhoa.

- En ole uskonnollinen, ja kuulun kirkkoon vain siksi, että saan kastaa lapseni

- Limpun isä, Nicce, on ensimmäinen ''oikea'' poikaystäväni, ja ensi kesänä meille tulee 10 vuotta siitä kun alettiin seurustelemaan.

- Minulla on tumman siniset silmät

- Olen todella pitkävihainen, olin mm. kolme vuotta puhumatta siskolleni lainkaan, vaikka jaettiin sama huone
- Aloitin ratsastuksen yhdeksän vuotiaana, ja minulla oli oma hoitohevonen, Zariba

- Muita harrastuksia joita olen kokeillut on mm. telinevoimistelu, jalkapallo ja uinti

- Minulla tapana unohtaa kaikki tyhjät shampoo ja hoitoainepullot suihkunurkkaukseen ja niitä onkin siellä aina kauhea kasa, ja siivoan sen ehkä pari kertaa vuodessa

- Vihaan tiskaamista yli kaiken

- Sain yläasteella liikuntatunnilla juoksun ''piippitestissä'' silloisen tyttöjen ennätyksen

- Minulla on ollut lävistyksiä navassa kaksi, huulessa kaksi alhaalla ja kaksi ylhällä. Osan lävistyksistä tein itse.

- Haluaisin naimisiin pelkästään hienojen häiden ja upean sormukset takia, en vaan osaa nähdä mitään ihmeellistä avioliitossa

- Mä puhun paljon ja nopeasti. Uskoisin, että mun lähipiiri ei edes kuuntele puoliakaan mitä selostan

- Olen asunut koko elämäni Porvoossa, lukuunottamatta neljää päivää kun asuin Lappeenrannassa

- Pääsin sinne opiskelemaan vaatetusalaa, joka ei kuitenkaan silloin tuntunut omalta

- Olin seitsemäntoistavuotiaana mukana nuorisovaihtoprojektissa ja päästiin viikoksi Englantiin, ilmaiseksi

- Tämä koti missä nyt asun on yhdeksäs kotini

- Kun olin nuori ja aika kova bilettämään, kulutin jokaisen sunnuntaina sohvalla katsoen monta jaksoa miehen puolikkaita

- Olen hakenut mukaan huippumalli haussa kisaan ja salkkareihin avustajaksi

- Olen vasenkätinen

- Ja 168cm pitkä

- Sain korvakorut tosi pienenä, koska mun sisko jänisti niiden ottamista ja äiti päätti kun kerran oltiin menty jo kultasepänliikkeeseen, niin joku ottaa ne reijät korviinsa, ja se olin sitten minä, joka ei edes tajunnut koko tapahtumaa. Ne reijät on edelleen mun korvissa, eikä ne oo ikinä menneet umpeen vaikka saattaa olla vuosia kun en käytä ollenkaan korviksia

- Vihaan napoja, ne on niin ällöttäviä

- Mun ultimatelempparileffat on kaikki twlightit

- Kävin kielikylpy eskarin ja ala-asteen

- Nuorempana mulla oli todella kärkkäät mielipiteet, ja pidin huolta siitä, että kaikki on samaa mieltä mun kanssa tai vähintäänkin tietää mitä mieltä minä olen, mutta olen kasvanu sen verran, että osaan olla ja kuunnella muidenkin eriäviä mielipiteitä ihan ''Switzerlandina''

- En pidä oranssista enkä vihreästä väristä

- Mä olen luonteeltani ystävällinen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin, mutta saatan aluksi olla vähän hiljaisempi ja ujompi, mitä todellisuudessa olen

- Luulen aina, että oon ''kesäihminen'' mutta se vuodenaika ei vaan ole mua varten
 



Löytyykö keneltäkään samoja juttuja? :)

4 kommenttia :

  1. Mä muistan kans ku olin joskus teininä varmaan puol vuotta vihanen mun siskolle, enkä puhunu sille sanaakaa vaikka jaettin yhteinen huone :DD

    VastaaPoista