26. lokakuuta 2014

BID2014 & IBA2014

Eilen päästiin taas viettämään ihan mahtavaa päivää Bloggers Inspiration Dayssa ja illan blogigaalassa.
Lähdin aamulla hyvissä ajoin bussilla huristelemaan kohti Helsinkiä, ja Kampissa tapasin Sofian, Klaran, Demin, Paprikan, Julian, Jeninan, Jonnan ja Pinjan. Käytiin ensin johtocafessa syömässä ja kahvilla, jonka jälkeen matkattiin Katajanokalle viettämään inspiroivaa päivää. Viime keväänä mun mielestä osa jutuista oli järjestetty paremmin, mutta mikään ei jäänyt harmittamaan, koska meillä oli mahtava porukka kasassa ja tapasin ensi kertaa livenä mm. Marian, Oonan ja Korinnan ja Emilian siskon Eveliinan. Otettiin myös pari ryhmäkuvaa ison porukan kanssa, ja  odottelen jo innolla niitä kuvia julkaistavaksi ID:n sivuilla.











Päivätapahtuman jälkeen mentiin kaikki porukalla mun ja Nicen hotellille Sokos Hotel Albertiin, jossa Nicce jo odottelikin meitä. Laittaudutiin, juteltiin, syötiin ja juotiin. Oon mä vaan niin älyttömän iloinen että oon saanut mahdollisuuden tutustua näin ihaniin ihmisiin. En ikinä blogini alkutaipalella voinut ees kuvitella että blogin kautta voisi saada tosiystäviä, jotka kaikki on niin älyttömän rakkaita! Odottelen aina innolla meidän tapaamisia ja miittinkejä.

Asuksi mulle valikoitui itseasiassa monta vuotta vanha mekko, vaikka tilasinkin Nellyltä mekon tätä gaalaa varten, mutta se osoittautui ihan väärän malliseksi ja vähän isoksi, niin päädyin tähän mekkoon. Muut lähti kuvaamaan asut ulos, mutta me Klaran kanssa oltiin liian mukavuudenhaluisia vilukissoja, että kuvattiin hotellin käytävällä. Oon ihan sika pettyny mun omaan kameraan, jolla ei pysty kuvaamaan huonossa valaistuksessa ollenkaan, ja oon miettiny uuden kameran ostamista, mutta toisaalta uuden objektiivin ja lisäsalaman kanssa mun kamerakin pystyisi upeisiin kuviin. Mun kameran runko on kuitenkin ihan superi, mutta olympuksen minijärkkäri houkuttelis pienen kokonsa takia. Tää täytyy pistää nyt kunnon mietintään tämä kamera-asia.

Gaalaan lähdettiin vähän ennen seitsemää ja sisälle päästyämme löydettiin täydellinen paikka ihan lavan edestä. Istuttiin itseasiassa edelliselläkin kerralla samassa paikassa.
Tivolissa vhdoin sain jotain juotavaakin, kun Nicce kävi hakemassa mulle alkoholittomia drinkkejä, jotka oli ihan superhyviä. Harmi vaan, että nää alkoholittomat juomat ei kuuluneet Open Bar:iin, joten olivat maksullisia, mikä on mun mielestä kamalaa syrintää, että ainoa ilmainen alkoholiton vaihtoehto oli päivätapahtumassa ja gaalassa vissy vesi.
 Meillä oli kuitenkin ihan mahtava ilta. Naurettiin, kannustettiin, hurrattiin, kuvattiin, juteltiin ja naurettiin sydämen kyllyydestä. Ihanaa! Harmi, että tää taisi jäädä mun viimeiseksi gaalailuksi, nyt kun siirryin kaksplussalle, mutta välillä tarvitaan vähän uusia tuulia :)




Aamulla noustiin Nicen kanssa aikaisin ylös ja oltiinkin heti puoli kahdeksan jälkeen aamupalalla, niin, että päästään pian kotiin Limpuran luokse. Molemmilla oli niin järkyttävä ikävä pientä, ettei mitään rajaa. On ihanaa matkustella, mutta kyllä kotiin on ihana palata. Nyt ei ole tiedossa vähään aikaan mitään juhlia minne joutuisin mennä ilman Limppua, hyvä niin, koska Limpullakin oli ollut niin kova ikävä meitä, kun halusi olla kokoajan sylissä ja väänsi itkua jos mentiin edes toiseen huoneeseen. Ehkä huomenna on jo vähän parempi päivä, ja ollaan kaikki toivuttu ikävästä.

Hotellivalinta meni muuten ihan nappiin! En olis voinut toivoa mukavempaa henkilökuntaa ja ihanempaa huonetta. Niccekin sanoi, että seuraavalla kerralla jos ja kun yövytään Helsingissä valitaan sama hotelli.
Sellainen ihanan viikonloppu meillä <3

<3: Laura

20 kommenttia :

  1. Haha tässä itse nuutuneena katson kateellisena näitä kuvia, näytät niiiiiiiin upeelta!<3

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa niiiin kivalta :)) Ja voi upea miten kauniina oot ollu! :)

    VastaaPoista
  3. Mua niin harmittaa ettei sunkaan kanssa ehditty vaihtaa sanaakaan :D Mihin se kaikki aika meni? Jännittämiseen.. Toivottavasti ens kerrella päästään juttusille.

    Upea oot, raskaus pukee sua, ihan hehkut vaikka isoa masua ei vielä olekaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muaki jännittää aina ihan sikanaa tavata uusia ihmisiä, tai ehkä eniten jännittää tavata just niitä ketkä jo tietää blogin kautta! :) mutta kyllä me keretään vielä tutustua ja jutella! pitää sopia joku kunnon miitti meidän ryhmässä mihin kaikki pääsis osallistuu niin pääsis rauhassa juttelee ja viettää aikaa :)

      ja voi kiitos ihana <3 <3

      Poista
  4. <3 oli tosi ihana nähdä vaikka mä olinkin ihan ujopiimä :D t.korinna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oliki ihana nähdä! ja täällä toinen ujopiimä joka joko jäätyy eikä saa sanottuu mitää tai höpöttää ihan liikaa ja nauraa lujaa :DD <3 <3

      Poista
  5. Miun nuttura on tullu valokeilaan, hih! Ja tulipas meistä söpö kuva :') oli ihana tavata💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otin ihan tahallee sun nutturasta kuvam, se oli niin nätti! <3 hahah jep tosi söpöinä ollaan :D oli ihana nähä vihdoin ja viimein, enhän mä oo ku kolme vuotta jo lukenu sun blogeja :DD

      Poista
    2. Haha, niimpä! Samoja vuosia varmaa seurannu siun blogii :D Mut nyt vihdoin <3

      Poista
  6. Oot niin kaunis <3 oli ihanaa nähä vihdoin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos niin sinäkin <3 ja oli ihana tavata vihdoin, olit just semmonen ihana ilopilleri mitä olin ajatellu ekasta videosta minkä sun blogista näin :D <3 pus!

      Poista
  7. Oli tosi kiva nähdä! Harmi kun olin illalla jo niin väsypoikki, juttua ois riittäny paljon enemmänkin! <3 Mua jänskättää miten se ryhmäkuva onnistu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oliki aivan ihana nähdä <3 ei se mitää, mäki olin tosi väsyny ja lähettii melkein heti teidän jälkeen kans nukkumaan :) muaki jännittää se kuva, ihan varmana mä oon jotenki laujeen kauheen näkönen siinä :DD olis muuten pitäny ottaa kyl se yhteiskuva siel gaalassa mut jotenki se jäi :/

      Poista
  8. Haha ihania kuvia ja ihana päivä <3 Ps. Hyvä ryhti on kaiken a ja o :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli <3 hahah no entäs toi ylin kuva musta :DDD

      Poista
  9. Näytät tosi tosi hyvältä noissa kuvissa! Vau!

    Sääli, etten päässy mukaan. Ois ollu tosi kiva nähdä... !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! <3 mä uskon että me järkkäillään vielä monia tapahtumia plussalaisten kesken nin päästään näkemään, en malttais odottaaa! :)

      Poista