10. syyskuuta 2014

Viimeiset syyskamppeet


Lähdettiin eilen Limpun ja mun siskon kanssa kaupungille shoppailemaan. Tarkoitus oli ostaa Limpulle uudet kumisaappaat ja ulkohousut, pieneksi menneiden tilalle. Yleensä oon ostanut Limpulle Nokian kumpparit, koska ne on muotoiltu hyvin jalalle, mutta nyt päätin ostaa toisenlaiset kumpparit, kun turhautti niin paljon ostaa joka kerta samanlaiset kumisaappaat joita Limppu ei edes kerennyt käyttää kun korkeintaan 5 kertaa. Löysin Cittarista ihanat Tretornin tähtikumpparit, jotka oli mun onnekseni vielä -30% alennuksessa plussakortilla.

Seppälästä löysin ulkohousut, ihanan nallepipon ja samaan sarjaan kuuluvat lapaset. Kappahlista ostin vielä kahdet collegehousut, kun tuntuu, että kaikki housut on jääneet ihan yhtäkkiä pieniksi. Mua jäi harmittamaan että Porvoon Kappahlissa ei löydy Newbie mallistosta 86cm isompia vaatteita, vaikka niitähän pitäisi olla 110cm asti muistaakseni. Ehkä ne kaikki oli vaan loppunmyyty, mutta hamittaa silti.

Nyt alkaa meidän syyskamppeet olla hankittu, koska varatakkeja ja yhdet housut löytyvät kaapeista ainakin, että jos nämä ykköskuteet likaanuu tai kastuu, niin ei olla ihan hengenhädässä.

<3: Laura

2 kommenttia :

  1. Toi nallepipo on ihana!! Katoin tota kans Mikaelille viime viikolla seppälässä, mutta se rontti ei muka tykännyt siitä ja sanoi että jos ostan ei aio käyttää sitä :DD se on niiiiin tarkka nykyää! En kestä...mun 2v4kk..hohhoijaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, no mä ostin ton ku Limppu nukku ja kotona se halunnu sitä pipoa päähänsä, mut tuskin sanoo mitää sitku aletaan käyttää sit pipoo kiun tulee kylmemmät ilmat :)

      Poista