15. syyskuuta 2014

Väsy väsy väsymys


Voihan väsymys! En muistanut ollenkaa minkälaista olikaan kun tuntuu että väsymykseen voisi kuolla. Pää lyö ihan tyhjää ja väsyttää niin paljon ettei pysty edes haukotella, itkettää koko olotila ja uni tulee heti kun silmät ummistaa. Ihan järkyttävää. Miehen yötyö ja mun huonosti nukutut yöt ei ole mikään paras mahdollinen kombo, kun aamulla täytyy herätä Limpun kanssa. Yleensä piristyn melko pian kuitenkin, mutta iltapäivään mennessä mun on päästäva tehopäikkäreille, koska nukahdan pystyyn.

Tänään olin pitkästä aikaa koulussa, ja tällä hetkellä se olisi mun osalta aivan mahdoton edes opiskella niin että koulua olisi joka päivä, koska en mitenkään pysy hereillä. Toivon että pian ollaan ylitetty tämä vaihe, mutta pahoin pelkään että nyt tämä väsymys vasta alkaa kunnolla.

Huomenna ollaan menossa mun äidin ja Limpun kanssa lakana- ja verho-ostoksille ja myöhemmin iltapäivällä lähdetään juhlimaan Nicen kanssa mun syntäreitä. Mennään ensin jonnekkin syömään ja sen jälkeen leffaan katsomaan 22 jump street. Ihanaa päästä pitkästä aikaa viettämään kahdestaan aikaa :)

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille, <3

2 kommenttia :

  1. Mäkää en muistanu että toi väsymys oli näin pahaa, tänään 17+0 ja väsymys on edelleen kauhea. Töissä en ole, mutta rankkaa se on olla kotona kahden pienen kanssa. Ne vie kaiken energian ja en pärjää päiväkään ilman päikkyjä. Voimii sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tsemppiä sinnekin! Mä vähän muistelinkin edellisestä raskaudesta että ei se väsymys ihan pian helpota :( onneks mullakin on nää verkko-opinnot niin voin päättää periaatteessa kuinka tehokkaasti opiskelen oman voinnin mukaan :)

      Poista