19. syyskuuta 2014

Minun Bola



Eikö ookkin upea? Sain mun siskolta ja veljeltä tämän synttärilahjaksi, enkä osannut yhtään odottaa tätä. Kun avasin lahjan, mun naamalle levisi  maailman levein hymy. Korun mukana tuli lappunen jossa kerrotaan mikä Bola-koru oikein on;
 
Meksikolainen Musiikkibola

''Meksikolainen bola on kaunis helistinkoru odotavalle äidille. Korun sisällä on pieni ksylofoni, jonka päällä pikkuruinen pallo tanssii pitäen erityistä, hienoa ääntä odottavan äidin liikkuessa. Korua pidetään roikkumassa vatsan päällä ja jo 20:nen raskausviikon jälkeen lapsi voi kuulla ja tunnistaa äänen. Korun maaginen ääni rauhoittaa lasta raskauden aikana. Myös syntymän jälkeen lapsi tunnistaa tutun helinän, joka tyynnyttää häntä.''

Kuinka moni on hankkinut Bola-korun ollessaan raskaana?

16 kommenttia :

  1. Apua!!! Tosi kaunis! Mulla ei ollut lumia odotellessa Bolaa mutta kakkoselle aijon hankkia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakaan ei olli Limppua odottaessa, enkä edes tiennyt silloin näistä koruista, niin nyt oli saatava sellainen :)

      Poista
  2. Todella kaunis! Ensimmäisessä raskaudessa en Bolaa hankkinut, mutta nyt kakkosta odotellessa on jo käynyt mielessä pitäisiköhän... Ainakin, jos se olisi vähänkään yhtä hieno kuin sinulla niin sitä varmasti tulisi käytettyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kantsii käydä kattoo sieltä nettosivuilta, sit et vaan voi olla hankkimatta tällaista! toinen on toistaan kauniimpia! ;)

      Poista
  3. Ihana!:) Mulla on samanlainen, mutta vaaleanpunaisena. Nyt laitoin sen Nean "muistojen laatikkoon" säilöön. <3

    VastaaPoista
  4. Niin ihana! Mulla oli kans Bola ja seuraavan kohdalla voisin tietty käyttää samaa, mut haluun silti sille oman. Mistään lapsesta tietookaan, mutten malta odottaa, et pääsen valitsemaan tollasen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahha :D vitsi ku oisin tienny näistä Limpun odotusaikana, niin olisin myös hankkinu molemmille lapsille omat :)

      Poista
  5. ON UPEA!! Mun piti kans sillon ostaa Bola, mutta se vaan jotenki jäi, ja nyt jälkikäteen harmittaa paljon ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( mullaki olis varmaan tän hankkiminen jääny, onneks sain lahjaks :)

      Poista
  6. Ihana! Haaveilen itsekin bolasta, ja jos mies ei ymmärrä ostaa niin tilaan itse. Vinkannut olen kyllä jo monta kertaa mutta ei ole onkeensa ottanut.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei ois munkaan mies hankkinu mulle :D ei ne tajuu tollasii juttui (ainakaan mun) ja vaik sanois niin ei silti sais tehtyä :D

      Poista