22. elokuuta 2014

Crete, Maleme Day 1

Täällä ollaan, Kreetalla! Matka oli pitkä ja puuduttava, ja Limppu on ollut älyttömän nätisti muutamaa väsykiukkua lukuunottamatta. Täällä hotellilla on ilmainen wifi, joten ajattelin (jos vaan kerkeän) tulla kirjoittelemaan joka päivä meidän kuulumisia, vähän niinku matkapäiväkirjan tapaan. Teen kuitenkin matkan jälkeen vielä tarkemman postauksen kameran kuvien kera, kaikesta tarpeellisesta, mitä ainakin minä lapsen kanssa matkustaessa olisin halunnut lukea ennen tätä meidän matkaa.

Tänään meillä soi herätys klo. 2.30 aamulla. Syötiin pikainen aamupala, kammattiin naamat ja lähdettiin kentälle. Kentällä oltiin neljältä ja siellä tehtiin chekin, turvatarkastus ja päästiin venailemaan koneen lähtöä.
Kone lähti kuuden aikoihin ja nousu sekä lasku oli aivan kamalaa! Mulla oli paha olo melkein koko lennon ajan ja nukuin kahteen otteeseen. Limppu nukahti koneessa noin tunniksi. Lento kesti 3h 35min ja bussimatka lentokentältä Malemeen n. 2h. Aurinkomatkat järjestää näitä matkoja ilmeisen tiheälle aikataululle, koska jouduttiin odottamaan meidän huonetta melkein kaksi ja puoli tuntia.

Hotellia pitää ihana iso perhe, jonka isoäiti valmistaa kaikki ruuat itse. Henkilökunta on ihana ja ruoka täällä on niiin herkullista ja edullista!
Hotellin läheisyydessä on ihan parin sadan metrin säteellä pieni market ja vähän suurempi supermarket.

Kun oltiin saatu meidän huone, vaihdettiin uimavaatteet ja suunnattiin altaalle. Limppu oli niin innoissaan uimisesta ja lastenaltaasta, että huudon kerahan me sieltä loppujenlopuksi lähdettiin syömään. Limppu oli kuitenkin niin väsynyt että nukahti ennenkuin sai oman ruokansa :/ Nyt Limppu on nukkunu pari tuntia ja hyvä niin koska meillä on ollut älyttömän pitkä päivä, ja Limppu on siitä huolimatta jaksanut olla oma iloinen itsensä ja reipas pieni.

Mä jäin Limpun kanssa meidän huoneeseen ja mun äiti ja sen kaveri joka on meidän mukana matkassa, lähtivät katsastamaan isoa supermarkettia, kun oltiin keretty käymään aiemmin päivällä vain pienemmässä marketissa. Laitoin mun äidille ostoslistaan Limpulle uimarenkaan, niin että aamulla päästään heti aamupalan jälkee  polskimaan, ja hotellin oma jättikokoinen uimarengas on vähän vaarallinen Limpun kanssa.

Tänä yönä mä nukun varmasti kuin tukki, sen verran väsynyt itsekin oon matkanteosta! Huomiseen <3

6 kommenttia :

  1. En kestä!!! Haluun kans! 😁😍😍

    VastaaPoista
  2. Voi vitsiiit, oon niin kateellinen! Ihanaa ku Limppuki pääsee matkustelee jo noin pienenä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin on ihanaa et Limppu pääsee matkustelee näin pienenä, ja kaikki kiitos kuuluu mun äidille, ilman sitä me tuskin oltais päästy, saati uskallettu lähteä kaksistaan :)

      Poista
  3. Voi mikä pieni tuttisuu <3

    VastaaPoista