28. elokuuta 2014

Crete, Maleme Day 6

Eilen kerkesi uni tulla aikaisin, ja postaaminen unohtui.

Kuudentena päivänä käytiin aamubuffassa vetämässä navat täyteen leipää, muroja, mehua ja kahvia. Aamupalan jälkeen mun äiti, hänen kaveri ja Limppu lähtivät kävelylle rannalle ja mä jäin meidän huoneeseen kattomaan pretty little liarsin uusinta jaksoa, koska mulla oli vähän huono olo ja väsytti. Kävelyllään ne oli nähneet pienen pieniä kissanpentuja, jotka meinas ihan mukaan lähteä. Ihan hyvä etten ollut mukana, voi olla että olisin ottanut ne laukkuun mukaan.

Yhdentoista aikaan lähdettiin altaalle ja siellä vietettiin koko päivä, välillä käytiin syömässä lounasta ja Limppu nukkui rattaissa pitkät päiväunet.

Viiden aikoihin mentiin huoneeseen peseytymään ja valmistautumaan myöhäiselle päivälliselle. Mentiin taas samaan rantatavernaan, missä oltiin oltu edellisenä iltana. Mä tilasin pizzaa ja Limpulle kananugetteja ja rankiksia, mutta Limpun ateria jäi täysin koskemattomaksi. Mä söin omasta pizzastani vain puolet koska siinä oli joku kummallinen makea sivumaku, josta mulle tuli älyttömän huono olo. Vähän pettyneinä lähdettiin takaisin hotellille päin ja päätin etten osta Limpulle enää yhtään omaa ruokaa tän matkan aikana. Mä oon tuhlannu ihan turhaa rahaa herran aterioihin jotka on lentäny roskiin kun Limppu on päättänyt vaan nirsoilla.

Matkalla hotellille käytiin Inka supermarketissa ja nostin samalla rahaa viereisestä automaatista seuraavan päivän Plataniaksen reissua varten ja olipa taas uusi elämys Kreetan automaatit, ei nimittäin pystynyt nostamaan kuin 50€ seteileitä, eli se 50€ oli pienin summa jonka sai ulos. Oon Englannissa käyttänyt kerran automaattia ja sekin oli kauheen jännää kun ei tiennyt yhtään paljon tilillä on rahaa ja eurot piti kääntää punniksi :D Ja jos joku ihmettelee miks mun oli pakko nostaa rahaa, niin en uskaltanut täällä näissä pikkuputiikeissa maksaa kortilla ettei myyjä "vahossa" laita eri summaa. Halusin pelata varman päälle.
Selvittiin kuitenkin tästä rahannostamisesta ja kauppareissusta ja hotellilla istuttiin vielä hetki drinkeillä (minä limulla ja limppu vedellä) hotellin ravintolaterassilla.

<3; Laura

2 kommenttia :

  1. Minkäs feikki vuittonin oot menny ostamaa xZ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just sellasen feikkivuittonin oon mennyt ostamaan mikä kuvassa näkyyki xZ

      Poista