24. kesäkuuta 2014

Tukholman ostokset


Ihanat liehuvat housut, samaa materiaalia kun ne leopardihousut, mutta vähän eri malliset. Vaikka mä sovitin näitä, niin kotona kun laitoin nää jalkaan, tuntui siltä, että yks isompi koko olis ollut vähän parempi. No ehkä mun peppu pienentyy maagisesti tällä sohvalla makaamisella. Housujen kavereiks sopis täydellisesti vähän ronskimmat maiharit, ja sellaiset on mulla nyt tässä pikkuhiljaa etsinnässä, katotaan viimeistään syksyllä mitä kaupoista löytyy.

Ostin myös kolme spaghettiolkaimellista toppia, ylemmässä kuvassa oleva on H&M:stä ja alhaalla olevan kuvan topit Gina Tricotista, mieleen jäi vielä kummittelemaan vaalea leopardikuvioinen samallainen toppi, toivottasvati näitä löytyy myös Suomesta.

Tarviiko mun erikseen sanoa että oon ihan rakastunu nyt spaghettiolkain toppeihin? No sanon kuitenkin. Voisin haalia niitä itselleni kaikissa eri kuoseissa, malleissa, materiaaleissa ja pituuksissa! LOVELOVELOVE



Ja katsokaa, maailman söpöin ja täydellisin laukku! Niin ihana, että mun on käveltävä aina eteiseen ihailemaan sitä! H&M:stä ja vaan 75 kruunua! Toi laukku tuo pirististy ihan jokaiseen asuun, ja sopii mun mielestä ihan kaikkiin asuihin. Mä oon vaan niin ilonen, että oon pääsemässä eroon siitä ajattelutavasta ''Mitähän muut sanoo...'' ja uskallan ostaa sellaisia juttuja mistä oikeasti itse pidän, ja käyttää vaatteita jotka miellyttää mun omaa silmää. Pari vuotta sitten en olis ikinä voinut kuvitella, että ostaisin tuollaisen laukun, tai nuo housut tuollaisella kuosilla lokeroimatta itse itseäni johonki typerään lokeroon. Välillä oma pää on isompi ''vihollinen'' kuin kenenkään muun sanomiset. Mutta se johtuu varmaan siitä, kun sain nuorempana monta vuotta kuulla jotain olevan aina pielessä mun pukeutumisessa, koossa, harrastuksessa, ulkonäössä (you name it), niin alkaa pikkuhiljaa itse tehdä sitä arvostelua muiden puolesta. Mutta pitkälle olen jo päässyt, ja itsevarmuuden kasvaminen on pitkä prosessi.

Uskaltakaa muutkin pukeutua ja olla mitä haluatte :)!

12 kommenttia :

  1. Ihana laukku!!:) mäkin oon aivan rakastunu noihin ginan spagettitoppeihin. En olis ikimaailmassa uskonu pukevani enää sellasia päälleni, mutta näin vaan kävi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on se kumma miten ihmismieli muuttuu nopeasti!! :D

      Poista
  2. ihania ostoksia oot löytänyt:)!

    VastaaPoista
  3. Oih! Juuri sun näköisiä. Toi laukku on ihana :O HALUAN <3

    VastaaPoista
  4. noi pökät on kyl ihan sika mageet!! :)

    VastaaPoista