1. toukokuuta 2014

Vappu '14

Ihanaa vappua kaikille! 

Eilen olin ensin aamuvuorossa töissä, ja mulla periaatteessa loppu työssäoppiminen, mutta menen vielä ensiviikolla hiomaan juttuja, jotka mulla ei ollut niin vahvasti hallussa syksyn Hohu-näyttöviikkoa varten. Virallisesti mulla ja kaikilla meidän luokkalaisilla on näyttöviikko heti työssäoppimisen perään, mutta mä en omasta mielestäni ollut vielä valmis tutkintoviikolle, niin teen sen syksyllä yhdessä kuntoutuksen ja tukemisen työssäoppimis-jaksolla tuolla samaisessa paikassa, jossa oon viihtyny ihan älyttömän hyvin. Mulla on niin helpottunu olo ja iso stressitaakka lähti harteilta, kun saatiin sovittua se näyttö syksylle ja arviointikeskustelun jälkeen sain kimpun tulppaaneja mun ohjaajalta, kuinka ihana <3

Töiden jälkeen Nicce ja Limppu tuli mua vastaan ja mentiin yhdessä vapputorille. Ostettiin vaan pikasesti Limpulle vappupallo ja lakuja, sen verran hirveetä siellä oli kun melkein kaikki Porvoolaiset lapset oli kokoontuneet sinne suihkimaan vappusprayilla ja serpentiinejä ihmisten päälle, ens vuonna ostetaan pallot ja lakut kaupasta. Limppu valitsi itse pallonsa; ehdottelin Autot-elokuvan autoja, mutta Limppu halusi ''MAU'':n.

Illemmalla mun veli ja sen tyttöystävä Janina tulivat meille hoitamaan Limppua. Viime vuonnahan kirjoitin blogiin vapusta, ja siitä että tänä vuonna juhlitaan sitä vapunpäivänä picnicillä, tai muulla vastaavalla, mutta eihän se nyt oo kovinkaan reilua Nicceä kohtaan, jolla on tänään syntymäpäivä olla juhlistamatta mitenkään sitä, joten suunnattiin mun siskon luokse juhlistamaan vappua ja Nicceä ja sieltä jatkettiin puolenyön aikoihin Seurahoviin, ja oli niin kivaa pitkästä aikaa olla tanssimassa ja juhlimassa, ja nähdä tuttuja ja olla ''tutulla porukalla'', ja siis tykkään kyllä meidän mammaporukasta iha älyttömän paljon ja seuraavan kerran mennään loppukuusta laivalle, enkä malttais odottaa, niin silti on ihanaa nähdä vanhojakin kavereita pitkästä aikaa :)

Huomenna ajattelin tehdä pitkästä aikaa videopostauksen, miltä kuulostais kämpänesittely-höpöttelyvideo? :)







Ei kommentteja :

Lähetä kommentti