23. toukokuuta 2014

Täydelliset housut




Voiko tähän enää muuta sanoa? Täydellisimmät housut, jotka oon ikinä omistanut. Pakko saada samanlaiset toista kuosia, ja sit mun ei tarvikkaan käyttää mitään muita housuja enää ikinä. Housut on Vero Modasta, olisko ollut 29,90€? jos oikein muistan. Samantapaisia on tainnut olla myynnissä ainakin Zarassa ja Gina Tricotissa, mutta mä on ollut liian hidas, enkä löytänyt mistään ja menetin jo toivon, mutta onneks ohtalo saattoi meidät yhteen.
 Mitäs tykkäätte? 
Ihanaa viikonloppua kaikille <3

10 kommenttia :

  1. Siis mulla on just etsinnässä tuollaiset housut kesäksi, noi olisi just mukavat ja vilpoisat helteelläkin! Pakko käydä sovittamassa noita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on oikeesti paljon vilposammat mitä shortsit, vaikkei ihan heti uskois :D

      Poista
  2. Tälläset housut on niin kivoja!! Mulla on vähän saman tyyliset jabosyin ne new yorkerista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi, pitää käydä tsekkaamassa new yorker, mun mielestä itiksessä on se?

      Poista
  3. Täälläkin etsinnässä tuollaiset housut! Moniin vastaavantyylisiin yksilöihin on tullut törmättyä ja sovitettuakin, mutta vielä niitä täydellisiä ei ole löytynyt..;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla kävi tuuri kun heti ekalla kerralla löys ne täydelliset! mut haluisin samallaisia vähän eri kuoseilla, koska noilla housuilla vois kävellä joka päivä :)

      Poista
  4. Iiiiiihanat! mä just katoin tollasia hennesillä, siellä oli 9,95€ :D, muttei ne passanu mulle yyyyhtään! Ei ainakaa tällä hetkellä kun reidet on niinku norsulla :D Ehkä ensi kesänä sitten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei oo sulla reidet ku norsulla, oot palautunu nini hyvin! :) mä en törmänny meijän hennesillä tollasia, pitää varmaa käydä se uudestaan läpi, jos vaikka ne olis yhtä ihanat ku nää :)

      Poista
  5. Ihana asu! Noi housut on tosi rennot! :D <3

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista