22. toukokuuta 2014

Kukkashortsit

Huh! Tänään oltiin shoppailemassa mun kaverin kanssa täällä Porvoossa taidetehtaalla, ja huhhuh, rahaa paloi vähän enemmän kuin oli tarkoitus! Mutta en vaan voinu sille mitään, että löysin niin paljon kaikkia ihania juttuja! Esittelen kaikki erikseen omissa asukuvissaan, ja arvatkaa kuka otti musta tänään nää kuvat? Nicce!  Helpotin Nicen hommaa sillä, että laitoin kameran ja paikan valmiiksi, ja Nicen ei tarvinnut muuta kuin tähdätä ja painaa nappia, mutta yllätyin silti miten hyvin nää onnistui.





Toppi on Vero Modasta. Oon yrittäny etsiä spaghetti-olkaimisia toppeja jo jonkin aikaa, mutta ne mitä olen löytänyt, on olleet joko liian lyhyitä tai materiaali ei miellyttäny, mutta nyt onneksi löysin ainakin yhden tosi kivan. Vero Modassa oli muutenkin tosi paljon kaikkea ihanaa, mitä olisin voinut myös kotiuttaa, mutta mun oli aivan pakko melkein juosta sieltä kaupasta ulos, joku roti sentään :D

Shortsit on H&M:ästä, 9,95€. Värejä oli tosi monia, mutta mulla on kolmet mustat shortsit jo kaapissa, niin halusin jotain uutta ja sellaista mitä en yleensä ostaisi. Mun pitäisi muutenkin tulla siltä omalta Comfort Zonelta useammin pois, ja oonkin tehnyt sitä yllättävän paljon tässä vuoden sisällä, ja se tuo ihan älyttömän määrän itsevarmuuutta, vaikkei ihan heti uskoisi. Mutta kun rohkeesti uskaltaa laittaa päällensä jotain mistä itse tykkää, eikä mieti mitä muut ajattelee, niin silloin itsevarmuus kasvaa ja tuntee olonsa hyväksi vaatteissaan. Eiks vaan?

Kun spaghetti-olkaimet tuli taas muotiin, olin aivan varma, etten ikinä laita mitään sellaista toppia tai mekkoa päälleni, ja sama oli kukkakuosin kanssa viime kesänä, mutta niin vaan se pieni mieli muuttuu kummasti ja nyt haaveilen maksimekosta- ja hameesta? Mutta uskon, että tähän muotiin mun on helpompi ''hypätä'' uudelleen mukaan, kun on lapsuudessaan käyttänyt sellaisia vaatteita, ja pitänyt niistä (vaikka toki vannonut, että never again). Ysärimuotia järkyttävämpi mun mielestä oli kuitenkin tää 2000-luvun alkupuoli; mm. MicMacin tuulihousuja, nyörihuosuja, ne housut jotka oli vaaleat reisistä ja pyllystä ja ne joissa luki pyllyssä joku ''don't touch'' tai skeittikengät ja dieselin hupparit. Hyi apua! :D Mikä on teille sellainen vaate-tyyli mitä ette IKINÄ enää pue päällenne?  :)

Huomenna taas lisää asukuvia, nyt hyvää yötä <3

12 kommenttia :

  1. Miten sä onnistutkaa aina kuvissa! Aku ku ottaa must ni näytän aina ihan vampilta! -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks ku niitä otetaan satamiljoonaa, ja just joku kaks tai kolme kuvaa onnistuu, koska joko mä selitän jotain tai on muuten vaan vammanen asento tai ilme :DD mut harjoittelua harjoittelua, ni ehkä mäkään en joutuis sitä sataamiljoonaa kuvaa ottamaan :D

      Poista
  2. Jos huomenna on lämmintä niin lupaan hypätä mun comfortzonelta ja laittaa mun kukkashortsit. Jos mahun niihin :D

    VastaaPoista
  3. Söpöt! Mä ostin just vasta itselleni kukkatopin, vaikka itsekin vierastin aiemmin kukkakuosia, ja nyt se on yksi mun lemppareista! :D Maksimekonkin kotiutin ja farkkuliivi pitsillä (!!) - se on ihan ihan ihan lemppari! Trumpettihousuja ei kyllä tule mulle enää ikinä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha trumpettihousut on varmaan mullakin aikansa nähneet :D mutta oi vitsi farkkuliivi pitsillä, mäki haluun! ja maksimekko <3

      Poista
  4. Ihania kuvia! :) Mua harmittaa kun haluisin postata asukuvia, mutta mulla ei vaan oo ketään ottajaa. Ja vaikkei ehkä blogin puolella uskoiskaa ni oon vähä ujo tollasis asiois, tai sillee etten mä kehtaa ihan ketä tuttua tahansa pyytää ottaa musta kuvia - saatikka pystyä olemaan siinä kameran eessä luonnollisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon mäki tosi vaivautunu asukuvissa, ja mitä enemmän ihmisiä on ympärillä, esim autoja ajaa ohi, niin istä vaikeempaa on poseeraa ja suurin osa kuvista menee pilalle :D mut oon huomannu et esim. vanhassa porvoossa on helppo ottaa asukuvii ku se on muutenkin aina täynnä turisteja jotka kuvaa toisiaan :D mut tosiaan, harjottelu tekee mestarin, ja jos vaan löydät jonku joka vois kuvaa niin mitä useemmin sitä tekee ni sen luontevammaks se menee :) jos asuisit tääl, ni kuvaisin sua mielelläni :)

      Poista
  5. Haastan sinut tekemää tän haasteen! ohjeet löydät täältä: http://hoitowirhedbd.blogspot.fi/2014/05/haastetta-kehiin-paljastuksuja.html

    Elkää suuttuko, otin kaikki ihan randomilla Fb:stä :D

    VastaaPoista