6. toukokuuta 2014

Itseruskettava testissä





Ostin viime viikolla Karoliinan suosituksesta Yves Rocherilta itseruskettavaa voidetta. Rakastan päivettynyttä/ruskettunutta ihoa, ja kesäisin tykkäisin imeä kaiken auringon itseeni. Rusketun melko helposti, enkä ikinä pala, mutta Suomen kesä on kovin lyhyt, eikä mulla ole muutenkaan aikaa makoilla koko kesää rannalla ruskettamassa itseäni. Kerran kokeilin solariumia, ja ensimmäisestä kerrasta tuli pienet rajat, mutta solariumin käyttö on vaarallista, enkä halua altistaa omaa ihoani niin kovalle uv-säteilylle. Niin tärkeä ruskettunut iho ei minulle ole, että riskeeraisin terveyteni sen vuoksi. Tässä vaikeessa esiin astuu pelastava enkeli, itseruskettava! En ole ikinä käyttänyt muuta itseruskettavaa kuin Nivean asteittain päivettävää voidetta, eikä mun ihon väri muuttunut miksikään, joten menetin toivoni kaikkiin itseruskettaviin, ainakin tähän asti.

Tämä itseruskettava on ihana! Ihanan tuoksunen, helppo levittää, ei valu eikä tartu mihinkään mihin ei pitäisi, helppo pestä kämmenistä pois levityksen jälkeen ja antaa ihanan rusketuksen. Vielä en oo ihan varma, että lähteekö rusketus kokonaan suihkussa pois, osittain joo, mutta olen huomannut itselläni silti suihkun jälkeen rajat, jotka siis jätin tarkoituksella, että voin seurata ruskettumista, ja ilman niitä rajoja musta olisi jo tullut ''sokea'' oma ihon värimuutoksille. Ainoa miinus on, että purkki on kamalan pieni, eikä siten riitä kovinkaan moneen levityskertaan. Mutta muuten ehdottomasti suosittelen kaikille! :)

16 kommenttia :

  1. Minulla kyseinen itseruskettava ei ainakaan tehonnut millään tavalla,tai sitten se lähti samantien pois kun päivittäin suihkussa käy. Herkälle nenälle tuoksu on myös aika voimakas. Tykkäsin suihke pullosta,oli helppo saada tasaisesti laitettua. Mitähän sitä tänä kesänä kokeilisi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ettei sulla toiminut. Mullakin kyllä lähtee suurin osa rusketuksesta suihkussa pois, mutta huomaan kyllä että rajat on silti jääneet.

      Poista
  2. Oii noi kynnet näyttää tässä tosi kivoilta!

    Mä pelkään aina kokeilla uutta itsetuskettavaa, koska yleensä aina tulos on liian oranssi ja se rasva haisee ihan kauheelle. Mun luottotuote on Doven päivettävä voide, se on mun ihan ykköslemppari! Uskaltaisinkohan kuitenkin kokeilla tota sun suosittelemaa.. Hmm, jään pohtimaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Mäki voisin kokeilla jotain uutta ton jälkeen, jotain sellasta mikä tekee selvän rusketuksen heti, mutta ei lähde pois vaan muttaa ihon pigmenttiä :)

      Poista
  3. Mä kiinnitin kams huomion noihin kynsiin! Ihanat. :)

    VastaaPoista
  4. Mä käytän tuota !! Tykkään kovasti, aina ostan uuden putelin kun vanha loppuu :) Matias VIHAA sen "hajua", mutta mä tykkääääään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on kyllä aika voimakas tuoksu, mutta ei mun mielestä liian häritsevä :D

      Poista
  5. Siitä Doven itseruskettavasta on tummempi versio ja mä käytän sitä, ihan paras! :)
    Ihanat kynnet ^^ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikä dove voisitko sanoo tarkemmin :)

      Poista
    2. http://www.fi.dove.com/fi/Tuotteet/Ihonhoito/Gradual-Self-Tan/Summer-Glow-Normal-to-Dark-Skin.aspx
      :)

      Poista
    3. Täytyy kokeilla tota! :) Kiitos vinkistä!

      Poista
  6. Suosittelen kokeilemaan myös esimerkiksi Seppälästä saatavaa St.tropezin moussea! :) Siinäkin on värivaihtoehtoja, kuulemma on hyvää, mitä nyt muista blogeista olen lukenut ;) Itse saan pian testiin Victoria's secretin spray itseruskettavan, katotaan minkälaista se on :)

    http://julibeibi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosta St.tropezista oon kuullut ett on tosi hyvää! En olenkaa muistanut sitä, ennen tätä sun kommenttia! Kiitos vinkistä :)

      Poista
  7. Mäkin haluan imeä mahdollisimman paljon kesällä aurinkoa itseeni ja tämänkin neito ruskettuu tosi hyvin. Minäkään en kuitenkaan ehdi maata koko kesää auringossa, onhan ihmisen herra isä töitä tehtävä:D En kuitenkaan itse tykkää käyttää itseruskettavaa enkä solariumia.
    Ehkä kuitenkin joskus voisin itseruskettavaa edes testata ennenkun tyrmään sen kokonaan:D Tykkään vain niin aidosta päivetyksestä. Ehkä tuo voisi lähteä joskus kokeiluunkin:)

    ♥ http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään aidosta rusketuksesta, mutta kun tosiaan ei sitä aikaa ole makoilla ottamassa aurinkoa kesällä niin on valittava joko on valkoinen tai käyttää itseruskettavaa :D

      Poista