16. toukokuuta 2014

Huulipunavallankumous








Tänään punattiin huulet naisten sydän- ja hengitysterveyden vuoksi. Mä muistin koko homman vasta iltapäivällä, ja ainoa huulipuna jonka löysin oli pinkihtävä, vaikka mulla on ainakin kymmenen huulipunaa punaisen eri sävyissä. Kuinka moni teistä lähti tähän tempaukseen mukaan? Mä en ollut yhtään ajatellut, että huulipuna voisikin olla mun juttuni, ja rakastuin ihan tohon huulipunaan joka on jo monen monta vuotta pyörinyt käyttämättömänä kaapeissa.

Kävin tänään myös taidetehtaalla pyörimässä yksin, joka on todella harvinaista. Oli ihanaa kierrellä kauppoja ja katsella rauhassa vaatteita ilman mitään kiiretta, tai kenenkään hoputteluita. Ostin ensimmäiset boyfriend-farkkuni, kun pari päivää aiemmin bongasin sellaiset seppälässä, en pystynyt enää muuta miettiä, kun kaikkia ihanan rentoja asukokonaisuuksia niiden ympärille. Ja aivan oikeassa olinkin, ne tuntuu unelmilta jaloissa! Pakko käydä ostamassa usemmat kappaleet saman mallisia housuja, ja onneks H&M ja Cubus on oikein raivannu lisää tilaa farkuille.

Tämä viikko on ollut aika kiireinen, koulussa alkoi uusi jakso, ja ollaan tehty paljon ryhmätöitä, puhuttu tulevista viikoista, suunniteltu tulevaa työssäoppimistä ja käyty Helsingissä seminaarissa. Oon ihan rättiväsynyt ja ihanaa että viikonloppu alkoi! Huomenna mennään Janinan kanssa aamusta kuvailemaan ja sunnunutaina mennään äitin ja Limpun kanssa tallille.

Mun aivot on nyt ihan jumissa, enkä pysty tuottamaan enää yhtään järkevää lausetta :D Huomenna tuun postailemaan asukuvia ja vastaan Julian heittämään kivaan haasteeseen, jossa kerron mun lempi juttuja :)

Hyvää yötä ja ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti