27. toukokuuta 2014

But I'm only human



(Otsikko ei liity postaukseen muuten kun että Nyt soi: Christina Perri-Human)

Heippahei! Otin eilen varaslähdön kylmiin säihin pukeutumalla uusiin farkkuihin. Olis vaan pitänyt eilenkin nauttia lämpimästä ilmasta laittamalla shortsit jalkaan, koska nyt saa taas varmaan ihan kyllästymiseen saakka pitää pitkiä housuja jalassa.
 Jouduttiin aamulla Limpun kanssa kääntymään pihalla takas sisälle laittamaan Limpulle päiväkotiin mukaan ulkohousut. Ihan järkyttävää miten yli kahdestakymmenestä asteesta tipahti yhtäkkiä kahdeksaan asteeseen.

Sitten siihen oikeeseen aiheeseen, asuun. Paita on joskus ostettu seppälästä ja housut ostin viime viikolla Cubuksesta. Housut on Abbeyt ja mulla itseasiassa on kaapissa yhden kerran käytetyt pinkit Abbeyt, mutta kaksi kokoa pienemmät, jotka ostin viime vuonna. Kävi vähän köpelösti, kun myyjä silmämittaisesti arvioi mun kokoa, vaikka sanoin, että uskon tarvitsevani isommat housut, mutta myyjä vakuutti, että ne on oltava niin kireet, että ei mene melkein jalkaan, koska venyvät käytössä ainakin kaksi kokoa. No, siellä ne seisoo kaapissa edelleen. Viime vuonna ne meni mun päälle vielä jotenkuten, mutta ei enää, koska _omg_ oon lihonnut viime vuoden keväästä 5-7 kg :oo Oon itsekin tästä havainnostani niin järkyttyny. Mitä muuta tähän voi sanoo kun että ruoka on hyvää ja syöminen kivaa? Kävin mä tänään kuitenkin lenkillä kaatosateessa Limpun ja Maken kanssa, ja voin kertoa, että ei ollut kivaa.
 Nyt mulla on kuitenkin niiden pinkkien tilalla ihanat joustavat kaksi kokoa isommat farkut, ja olen onnellinen!

Meillä alkoi tällainen mini-loma Limpun kanssa, koska huomenna mennään kattomaan kun mun pikkuveli valmistuu, torstaina on helatorstai ja perjantaina mulla on etä-päivä. Lauantaina on kauan odotettu laivareissu parhaiden tytsyjen kanssa, enkä malttais millään enää odottaa siihen! Iiik niin kivaa! :) Limppu saa nauttia mummin seurasta lauantain ja sunnuntaina ja on varmasti myös innoissaan.
Mulla on kauhee vaatekriisi, ylläri, enkä tiedä mitä pistän päälleni ja otan mukaan kun mennään lauantaina. Oon jo ehkä valinnu mitä laitan päälle kun mennään sinne, mut illan asu on ihan auki! Olin miettiny jotain hametta, sellaista korkeevyötäröistä, mutta ei ihonmyötäistä ja sit mietin shortseja, mutta en tiiä, apua! Saattaa olla, että käyn perjantaina vielä kiertelemässä kaupungilla, vaikka ihanku en olis tässä parin viikon sisällä shoppaillu ihan liikaa.

Blogi saattaa hiljentyä nyt ennen laivareissua, mutta päivittelen varmasti blogin facebook-sivulle (klik) ja Intagramiin asu-sneak peekkejä ja muuta mukavaa, Instagramissahan minut löytää nimimerkillä Laurajohannau 


Toivottelen nyt siis kaikille hyvät helatorstait <3


2 kommenttia :

  1. Kuvista ei kyllä huomaa mitään lihoamista!! Kaunis olet :) ja hauskaa laivareissua! :)

    VastaaPoista