11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä '14






Tänään vietettiin perinteikkäästi äitienpäivää ensin kotona, jossa sain aamupalan sänkyyn ja Liamin ihanan lahjan; hän oli päiväkodissa tehnyt kukkaruukun maitopurkista, jonka mukana tuli multaa ja auringonkukan siemeniä. Kotoa lähdettiin kymmenen aikaa mun äidin luokse, ja sieltä porukalla mummon luokse. Mummolla oli tarjolla maailman parasta voileipäkakkua ja kaikkia muita ihania herkkuja. Liam juoksee aina ensimmäisenä ruokapöytään istumaan, kun mennään mun mummolle, Limppu tietää että siellä on aina tarjolla jotain hyvää.

Tämänvuotinen äitienpäivä on mun kolmas äitienpäivä äitinä. Äitinä oleminen on jotain niin ainutlaatuista, ihmeellistä ja ihanaa. Muistelen usein mun elämää ennen Limppua, ja tuntuu kuin koko sen ajan olis kulkenut jossain sumussa, sellaisessa missä ei ollut mitään tarkkaa polkua mitä kulki, ei haaveita, ei suunnitelmia, ei mitään minkävuoksi elää. Äidiksi tulon jälkeen kaikki kirkastui ja musta on kuoruitunu sellainen ihminen joka mun on aina pitänytkin olla, matkallahan tässä vielä ollaan, mutta nyt oikealla polulla. Se, että tulin raskaaksi oli suunnaton ihme, ja kohtalon sanelemaa mulle ja Nicelle. Mä olin vastavalmistunut, ei mitään hajua mitä aion elämässäni tehdä, ja kun tein positiivisen raskaustestin, mun elämälle tuli tehtävä; olla maailman parhain äiti omalle pienelle pojalleni. Ja se tehtävä on suurin tehtävä tässä maailmassa <3

Ihanaa äitienpäivää kaikki mamit siellä ruudun toisella puolella <3

Tässä vielä kaikille maailman ihanian biisi, jota ainakaan minä en voi kuunnella ilman että on tippa linssissä!

3 kommenttia :