18. huhtikuuta 2014

Pitkäperjantain asu



Takki, paita, kengät - H&M
Housut - Pieces

Tällainen asu tänään, tosin kengät vaihtui vanhoihin vanseihin, jotka olen ostanut 17 vuotiaana, ja satuin pari päivää sitten kaappeja penkoessani löytämään ne. En muistanut ollenkaan kuinka kivoilta ne jalassa tuntuivatkaan. Kuva kengistä löytyy instagramista (laurajohannau).
 Ja huomenna luvassa postausta tästä päivästä ja miljoona kuvaa mm. meidän pääsiäisoksista ja koiranpennuista :)

Ihanaa Pitkäperjantaita kaikille!

<3: Laura

4 kommenttia :

  1. Puppies? Ei Laura, ei. Aiheutat mulle koirakuumeen :D Tiistaina skarppina klo 6.45 rinkulalla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD nyt teillekin koira pihalle temmeltämään! :)

      Poista
  2. eikä! sulla on lion king tatska! Mä oon haaveillu tommosesta samantyylisestä kuvasta siitä asti ku opin mitä tatuoinnit on. Enpä oo monella "livenä" bongannu tota kuvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mun ihan lemppari tatska :D! enkä oo törmänny keneenkään vielä jolla olis samanlainen :D

      Poista