13. huhtikuuta 2014

Indiedays Blog Awards

Eilen oli siis vihdoin tämä kauan ja jännityksellä odottettu Indiedaysin blogitapahtuma. Lähdettiin lauantaina kymmenen aikaan ajamaan kohti Helsinkiä Karoliinan ja Veeran kanssa. Tavattiin Sofia Ravintola Sipulin luona ja siitä jatkettiin rappusia ylös talvipuutarhaan, joka oli aivan upea paikka, joskin vähän ahdas niin isolle tapahtumalle. Me käytiin Karden kanssa valokuvausluennolla joka oli tosi mielenkiintoinen. Päivätapahtumassa oli tarjolla pientä purtavaaa, juomaa ja kaikenlaisten eri yritysten ständejä joissa pääsi osallistumaan erilaisiin kilpailuihin. Tapahtuman päätteeksi saatiin kotiinviemisiks Goodie Bagit, joissa oli sisällä mm. kynsilakka, huulikiilto, hiusväri ynnä muuta kivaa. Tapasin uusia ihania ihmisiä, mm. Mammapäiväkirjan Mi, Minä ja Måndelsson-blogin AC:n Mutsis on.-blogin Emilian ja Ruotsin suosituimman bloggaajan Kissien.












Päivätapahtumasta lähdettiin Best Western Katajanokka-hotellille, jossa meillä oli Karden kanssa varattuna huone. Hotelli on entinen vankila, ja aivan upea! Meillä oli älyttömän iso huone ja niin ihanan pehmeät sängyt joissa makoilla! Meidän huoneessa oli myös kylpyamme, jossa Karde viihtyi pariinkin otteeseen :D








Laittauduttiin porukalla meidän huoneessa, otettiin asukuvat ja suunnattiin Tivoliin, jossa itse gaala järjestettiin. Mulla oli päällä Vilan mekko ja H&Män korkkarit. Mulla oli niin paljon ongelmia mekon valitsemisessa, ja päädyin lopulta tilaamaan kolme mekkoa, joista tämä oli ainoa joka istui mun päällä hyvin ja olihan toi nyt muutenkin rakkautta heti ensisilmäyksellä :)


Gaalasta mulla ei oo oikeastaan julkaisukelpoisia kuvia, enkä edes jaksanut keskittyä kuvaamiseen, onneks Indiedaysillä oli omat kuvaajat ja laitan tännekin sitten gaalakuvat erikseen. Meillä oli kaikinpuolin ihan älyttömän upea ja hieno ilta, josta jatkettiin ennen kahtatoista burger kingin kautta syömään ja juttelemaan Emilian ja Topiaksen hotellihuoneeseen Karoliinan kanssa. Kiltteinä tyttöinä taidettiin olla yhden aikaan meidän omalla hotellilla.
 Aamulla meitä odotti seisovapöytäaamiainen! Olin niin seitsemännessä taivaassa! Syötiin rauhassa ja puolenpäivän aikoihin lähdettiin matkaamaan kotiin.





Meillä oli kyllä niin mahtava reissu ettei mitään rajaa! Nyt oon ihan poikki ja meen nukkumaan mun poikien viereen, joilla oli kamala ikävä mua ja niin oli kyllä mullakin niitä <3

<3: Laura

10 kommenttia :

  1. Toi mekko!! <3 Ja niin kade tosta hotellista!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ toi hotelli oli kyllä niin mahtava ♥

      Poista
  2. Näyttääpä ja kuulostaapa ihanalta ! <3 Heh, ehkä mä vähän oon kateellinen... No ehkä vielä joskus mä pääsen teijjän mukaan noihi pippaloihi! ;) Sinä oot kyllä ollu hirmu kauniina, niiku te kaikki <3
    Ja hotelliaamupalat............aah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos :) kyllä sä pääset vielä joku kerta ♥

      Poista
  3. Voi vitsit, kuulostaa niin TÄYDELLISELTÄ! Mä haluun kans! Ja ootte ollu niiin nätteinä, voi teitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana ♥ kyllå säkin pääset vielä! ;)

      Poista
  4. Ootte ollu upeina! Toi sun mekko on ihana! Voi, on ollu varmasti mukavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ joo oli kyllä aivan mahtavaa :)

      Poista