2. huhtikuuta 2014

Haaste: Miltä meillä oikeasti näyttää

Ihana Karoliina antoi mulle tällaisen kivan haasteen! Yleensä mä tykkään katsella ja ihastella muiden blogeissa tai lehdissä kauniita kuvia, ne on inspiroivia, mutta toisinaan mietin, että miten en itse onnistu pitämää kotia joka sekunti täysin siistinä, ja miten muut pystyy siihen? Vai onko se niin, että kotia kuvataan vain silloin kun se on siistinä, niikuin mä teen :D

Mä oon aina ollu vähän siivousfriikki, tai sellainen kausi-siivooja. Toisinaan mua ei haitannut pienet sotkut ja joskus saattoi mennä monta viikkoa kun huone pystyi tosi siistinä ja joka päivä ylläpidin sen siisteyttä. Nykyään omassa kodissa, jos asuisin yksin, täällä olis niin siistiä, että joutuisin tahalteen tehdä sotkua, että pääsisin siivoamaan, mutta  täällä on kaksi miespuolista henkilöä tekemässä sitä sotkua munkin edestä. Koti-askareista eniten vihaan tiskaamista! Se on niin inhottavaa puuhaa, että palkkaan usein mun pikkuveljen tiskaamaan mun vuorollani :D Sen sijaan tykkään imuroinnista, pyykinpesusta ja yleisestä siistimisestä, tai ainakin siitä lopputuloksesta. Meillä on kerran viikossa sellainen kunnon siivouspäivä jolloin imuroidaan ja laitellaa kaikki siistiks. Pyykkiä me pestään yleensä joka toinen päivä kaks koneellista ja keittiö pöytää ja tasoja pyyhin aina ruokailujen jälkeen. Meillä on kaksi koiraa ja kolme kissaa jotka myös osallistuu tähän sotkemiseen, ja kerää pölyä ja karvapalloja niin älyttömästi.

Nää kuvat on otettu tänään kun pääsin töistä ja Nicce on ollut täällä koko päivän ja sen myös näkee. Nicce kasaa vaatteitaan pitkin keittiötä ja jättää roskia ja tyhjiä limupulloja mihin sattuu, ja mulla alkaa aina kiehua jos meillä ei oo siistiä. Oon aika usein tosi inhottava ja nalkuttava bitch siivouksen suhteen, mutten voi sille mitään, että mun pulssi ja stressitaso nousee jos tavarat ei oo paikoillaan, vaikka itse levittelen omia vaatteitani Limpun huoneeseen ja ne saattaa makoilla siellä lattioilla parikin päivää :D

Mutta joo, tällaiselta meillä näyttää yleensä 










Haastan seuraavat esittelemään kotinsa, niinkuin ne yleensä on, ilman siistimistä tai tavaroiden piilottelua :)

8 kommenttia :

  1. Eikä, apua! Kiitos haasteesta, mun täytyy kerätä hetki rohkeutta et kehtaan julkasta kuvat meidän normikodista ;D mut teillä on mun mielestä vaan kodikkaan näköistä, ei oo sotkuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhah kyllä sä kehtaat, jos mäki kehtasin :D näis kuvissa ei oo onneks viel niin paha mitä joskus on jos en oo pariin päivään kerenny tekee yhtää mitää ja tiskivuori on metrin korkunen :D ja voi kiitos ♥

      Poista
  2. Teillä on kyllä siistiä! Mietin vielä kehtaanko itse tarttua haasteeseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Omaan silmään ihan älyttömän sotkusta, varsinkin toi keittiö :DD tottakai kehtaat! :)

      Poista
  3. Haha kiitti haasteesta! :) Meil on kyl yleesä oikeestikki tosi siistiä ku ei mulla oo päivisin ku aikaa vaa nii siivoilen kokoaja, vihaan sotkuu XD mutjoo mä toteutan tän tällä viikolla! :)

    VastaaPoista
  4. Teillähän on vielä siistiä verrattuna siihen mitä meidän kämppä :D Olis muuten kiva saada jotai asuntopostausta muutenkii, ku katoin näit kuvii nii olin ihan sillee et onks teil tollai keittiöki :P en muista nähneeni sitä ikinä, aina vaan niitä kuvia olohuoneesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah :D joo voisin tehdä sellasen koko käpmän postauksen ku ei sellasta täällä oo ollut ollenkaan :D Vihaan vaan meidän keittiötä niin paljon etten sitä kauheesti haluaisi esitellä :D

      Poista