8. maaliskuuta 2014

Naistenpäivä 08|03|14

















Päätettiin Liamin kanssa ihan naistenpäivän kunniaksi ottaa asukuvia. Limppu toimi niin hienosti mun apulaisena kun pyysin mm. tuomaan mun kengät ja avaamaan kameran jalustan.
 Sain nukkua aamulla pienet päikkärit, kun Nicce ja Limppu puuhaili kaikenlaista, ja kun heräsin tuntu siltä, että pakko lähteä nyt jonnekkin, ettei vaan jumiteta kotona koko päivää. Ensin mentiin mun siskolle naistenpäivä-cupcakeille ja siitä jatkettiin mun äidin luo kylään. Vähän ennen viittä lähdettiin lenkille kiertäen keskustan ja vanhan kaupungin. Ollaan alettu mun äitin kanssa nyt tosissaan lenkkeilemään vähintään se 30min kolmena päivänä viikossa reipasta kävelyä, niin että syke nousee. Matkaa tänään kertyi vaan vähän päälle 5km, mikä oli ihan totaalinen yllätys, koska käveltiin niinkin pitkälle. Tai sit mulla on vaan ongelmia hahmottaa etäisyyksiä. Enää ei onneksi ole niin pahaa ongelmaa lenkille lähtemisessä, toki vieläkin uloslähtemiset Limpun kanssa on haastavia, kun toinen ei halua pukea ja juoksee vaan karkuun minkä kerkeää, mutta aina me kuitenkin sinne ulos päästään ja sehän on pääasia.

Laittelin tänään aamulla myyntiin meidän kahdet rattaat ja vielä pitäis huomenna kuvailla kaikki Limpun vanhat haalarit, pienet kengät ja pari mun mekkoa niin saa nekin myyntiin ja pääseen niistä eroon! Mulla on sellanen ikävä tapa hamstrata ja kerätä tavaraa, ja niiden pois antaminen/myyminen tuntuu kauheen vaivalloiselta, mutta nyt otin onneks itseäni niskasta kiinni! Jos joku on kiinnostunut niin tässä on linkit rattaisiin (Crescent ja Cosatto).

Kertokaa mulle minkälainen naistenpäivä teillä oli? :)

2 kommenttia :

  1. Ihania kuvia! Teillä päin on niiiiin kaunista! :)

    Meillä oli kiva päivä, mentiin siskon perheen luokse ja käytiin siskon kanssa 4km lenkillä. Laitettiin päivällinen yhdessä ja sen jälkeen lähettiin kotiin ajelemaan, että lapsen sai nukkua unet autossa.. Mies lähti hakemaan vauvalle maitoa kaupasta ja tuli suklaalevyn ja ruusukimpun kans! :D aww, niin suloista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mustakin Porvoon vanhan kaupungin alue on tosi kaunista ja tykkään kuvailla siellä :)

      Voi miten ihana naistenpäivä teillä on ollut, ja ihana mies sulla <3

      Poista