25. maaliskuuta 2014

Member of Indiedays Inspiration

Osa on ehkä käynyt jo kurkkimassa mun blogia ja huomannu jotain uutta, nimittäin mä pääsin mukaan Indiedays Inspiration bloggaajaksi! Mä oon tästä enemmän kuin innoissani, aivan mahtavaa! Ehkä jollekkin isommalle bloggaajalle tää olis pikkujuttu, mutta mulle ihan älyttömän iso juttu! Oon niin fiiliksissä!

Tämän myötä sain kutsun Indiedays Inspiration blog awardseihin. Mun täytyy vieläkin nipistää itseäni, että onko tää todellista, niin upeeta! Karoliina lähtee mun aveciksi, ja meillä molemmilla on ihan järkyttävä asukriisi! Päivätapahtumaan oon jo oikeestaan valinnut vaatteet, laitan mun omasta kaapista lemppareimmat mustat housut, mustat nilkkuit, siistin ''sifonkipaidan'' ja bleiserin, mutta itse gaalaan mulla ei oo mitään päälle pantavaa! Mä en oo ikinä ollut missään hienommissa tapahtumissa, enkä oikein tiedä miten sellaisiin kuuluu pukeutua. Kävin kattelemassa minkälaisia asuja syksyn gaalassa ihmisillä oli päällä, mutta kaikilla oli niin erilaisia mekkoja, enkä sellaista selkeää linjaa löytänyt. Oon kuullut että gaaloihin pitäisi pukeutua tummaan ja pitkään mekkoon, mutta omasta mielestäni pitkä mekko ei ole mun juttuni, mekko saattaisi näyttää nunnakaavulta tai perunasäkiltä päälläni, ja haluan korostaa parhaimpia puoliani, en peittää niitä, mutta liian lyhyt mekko saattaa olla taas tosi halpa? Mietin myös väriä, olisi ihanaa pukeutua kevään väreihin, vaaleaan ja hempeään, mutta entä jos se onkin suuri etikettivirhe?!

Kävin läpi Nelly.comin tarjontaa, ja tässä omat lempparit! Auttakaa untuvikkoa hädässä, mikä on teidän mielestä paras?!



28 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Toi 1 on munki ihan ehdoton lemppari! :)

      Poista
  2. 1,2,4,5 iha sika upeita! ja onneaaa !!! :D

    VastaaPoista
  3. Onnea! :) mekoista 7 on tosi kivan näköinen ja 3! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) toi 7 on kyl tosi kiva mut tajusin vähän jälkikäteen että sen selkäosa on sellanen jonka kanssa ei voi käyttää normaaleja rintsikoita, enkä oo tarpeeks rohkee olemaan ilman :D

      Poista
  4. Onneksi olkoon ja tervetuloa Inspiration-joukkoon! Minutkin kutsuttiin mukaan juuri viime viikolla, ja tähän mennessä olen tykännyt kovasti Indiedaysin meiningistä :)

    Ensikertalaisena minua kyllä jännittää kovasti tuo Blog Awards-tapahtuma! En ole saanut vielä päätettyä mitä laitan päälle kumpaakaan tilaisuuteen, joten tästä oli iso apu kun saa vähän osviittaa mitä joku muu aikoo laittaa päälle. Enkä kyllä usko että vaaleat tai kirkkaat värit ovat mikään räikeä etikettimoka, ainakin nyt mitä noita edellisen gaalan asuja katsoin niin joukosta erottuminen on pelkkää plussaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja onnea sinullekin! :) muaki jännittää ihan sairaasti toi tapahtuma ja hei mekin nähdään siellä sitten :)! Mä tilasin nyt yhen mekon mut en oo ihan varma siitä, onneks tässä on vielä vähän aikaa jos tää mekko osottautuukin hutiostokseks niin kerkee vielä käydä kattelee kaupoista ja jopa tilaamaan jos niikseen tulee! :D Mäki kattelin syksyn gaalassa olleiden asuja ja siellä näky vaikka minkälaista hamosta että on onneks varaa valita :)

      Poista
  5. Apua kuin ihanaa ! <3 Onnea paljon!! :)))) Oi että oon niin ilonen sun puolesta!
    Ja etköhän sä näytä hyvältä vaikka sulla sellane "perunasäkki" oliski päällä! :)

    VastaaPoista
  6. Vaauu!! Onnea ! :)

    Mun lempparit on 5,7,9 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) munki ihan ehdottomia suosikkeja oli noista 7 ja 9 :)

      Poista
  7. Mä sanoisin että 6 tai 9! :) Niissä on mun mielestä eniten gaalahenkeä tai jotain sellaista :D Ysiin jotain kaunista korua tai väriä niin tosi jees!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki mietin että ne olis eniten sellasta gaalahenkeä, mutta ysistä kerkes koot loppua kun pähkäilin liian pitkään :/

      Poista
  8. Onnea tosi paljon!!! :) Mun lempparit noista mekoista on 1 ja 3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) ykkönen on kyllä ihana ♥

      Poista
  9. Ihana päästä sun kanssa gaalailemaan muru IHANAA !! <3 meil tulee olee nii hauskaaaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!!! ♥♥♥ ääää en malta odottaa!!!

      Poista
  10. 7, 8, 9 tyylikkäimmät ja kauneimmat :) Eka rivi mun makuun ehkä liian lyhyttä ja kimaltavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alarivin mekot on tosi kauniita mutta mä tykkään myös lyhyestä :)

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Meil on niiiiin sama maku!! :DD muistako sen ysin päättäreiden mekon vero modasta ku molemmat haluttii samallaiset :D tai se musta vähän lyhyempi mekko missä on napit edessä? :D ja kiitos rakas ♥

      Poista
  12. Onnea, onnea <3 Mun lempparit mekoista on : 2,5,6 ja 7 :)

    VastaaPoista