29. maaliskuuta 2014

Keväistä asua








Takki Vero moda
Neule H&M
Housut H&M
Kengät H&M

Kuten aiemmassa postauksessa kerroin, oltiin Janinan kanssa kuvailemassa toissapäivänä. Mulla on kyllä niin paljon harjoteltavaa asukuvissa, se on kauheen vaikeeta olla rennosti kameran edessä kun joku toinen kuvaa, siks viihdynkin niin paljon mielummin kamera toisella puolella. Janina kuitenkin osaa ottaa ihania kuvia, vaikka kuvattava ei osaiskaan olla kuvissa :D

Kevät on siis virallisesti täällä, koska mulla oli ekaa kertaa nahkatakki päällä! Vielä odottelen niin lämpimiä säitä, että harmaa bikertakki pääsee käyttöön, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa. Asu on muuten  taas jälleen kerran tosi henkkamaukka painotteista, mutta sieltä vaan löyttää niin laidasta laitaan kivoja vaatteita hyvään hintaan. Noi viininpunaiset housut on yhet ihan lemppareista, ja lörttöneuleet on sellasia joihin voisin pukeutua joka päivä.

Mä olin eilen iltavuorossa, ja oli kiva nähdä miten erilainen se on kuin aamuvuoro. Tuntui tosin siltä, että koko päivä meni vähän hukkaan, kun aamusta alkaa vaan tuijottelemaan kelloa, että milloin pitää lähteä kävelemään töihin, kun taas jos on aamuvuorossa ni loppupäivän voi vaan olla ihan rauhassa. Iltavuoro oli kyllä mun mielestä tosi kiva, paljon rauhallisempaa kuin aamulla, ja mä tykkään siitä, ettei tarvi kiirethtiä, niin voin keskittyä siihen oppimiseenkin ihan rauhassa.

Parin viikon päästä, samana viikonloppuna Blog Awardsien kanssa on lapsimessut, kuinka moni on menossa sinne? Mä en osaa vielä sanoa että mennäänkö me, viime vuonna ekaa kertaa käynneenä voin sanoo, että siellä oli tosi kivaa, ja tänä vuonna Limppukin sais vähän enemmän irti niistä :)

Mut viettäkää kiva viikonloppu, pus <3


6 kommenttia :

  1. Ihana asu!! Mul oli kans eilen ekaa kertaa nahkatakki ja lämmin oli niin kauan ku aurinko paisto ja olin autossa, illemmalla olinkin sit ihan jäässä vaikka vaan nopeesti käväisin ulkona :D ja mul oli eilen kans baltsut ekaa kertaa, tuli tosi keväinen fiilis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) joo mäki aloin jäätyy heti ku auriko laski!! Toivottavasti illat nyt saatais kunnon kevät ja lämpimät säät! Mulla on yhet ihan uudet ballerinat niiteillä ja odotan niin paljon et pääsen käyttämään niitä :D

      Poista
  2. kiiiva asu! ja ihania kuvia! Sullon aina niin kivoja ulkoilukuvia =) oon iha kade :D

    VastaaPoista